در کار فرهنگی آتش‌ به اختیار باشیم

جانشین فرمانده سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام گفت: ما باید در کار فرهنگی آتش به اختیار باشیم همچون دانش آموزان و دانشجویانی که در ۱۳ آبان ۵۷ لانه جاسوسی و فساد آمریکا را جمع کردند.
کد خبر: ۸۹۴۳۳۳۲
|
۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج چهارمحال و بختیاری؛شورای علویون و فاطمیون استان همزمان با هفته بسیج دانش آموزی جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم(علیه السلام) دیدار کردند.

 سرهنگ پاسدار مرادی ضمن تبریک هفته بسیج دانش آموزی و گرامی‌داشت ۱۳ آبان اظهار کرد: شهید فهمیده به جایی می‌رسد که امام خمینی(ره) به او لقب رهبر می دهد و باید جوانان ما از این دلیر مرد الگو پذیریند چرا که شهید فهمیده بهترین الگو برای نوجوانان و بسیجیان است.

وی با اشاره به شهادت زیبا شهید حججی در راه دفاع از حرم اهل بیت علیه السلام خاطرنشان کرد: هرکه خدایی باشد خریدار او می‎‌شود و مصداق بارز آن شهید حججی است.

این مقام مسئول عنوان کرد: اگر امروز رئیس جمهور نابخرد آمریکا یاوه گویی می کند به خاطر این است که آمریکا از دست بسجیان ما٬ ملت ما و سپاه ما عصبانی است.

مرادی تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری مدظله العالی مراقب نفوذ دشمن باشید٬ دشمن در صدد است در مراکز تصمیم گیری ما نفوذ کند٬ در باورهای ما نفوذ کند و ما را از دورن استحاله کند و ما باید در کار فرهنگی آتش به اختیار باشیم همچون دانش آموزان و دانشجویانی که در ۱۳ آبان ۵۷ لانه جاسوسی و فساد آمریکا را جمع کردند.

این مقام مسئول اظهار کرد: شبکه های اجتماعی به شدت شبهه افکنی می کنند و ما باید از این فرصتی که دشمن ایجاد کرده است علیه خودشان استفاده کنیم.

گفتنی است در این برنامه از فرزند شهید مدافع حرم سردار عزت الله سلیمانی نیز تجلیل به عمل آمد.

همچنین بیانیه این شورا در خصوص سند 2030 توسط یکی از دانش آموزان بسیجی قرائت گردید و همه دانش آموزان این بیانیه را امضا کردند.

ارسال نظرات