خبرهای داغ:
امام جمعه اهواز:

تا زمانی به برجام پایبندیم که منافعی برای ایران داشته باشد

امام جمعه اهواز گفت: هرگاه بدانیم برجام سودی برای ما ندارد و فقط یک فشار برای ایران است همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند اگر آن‌ها برجام را پاره کنند ما نیز آن را آتش می‌زنیم و به هیچ وجه تعهدی هم نخواهیم داشت.
کد خبر: ۸۹۴۳۳۴۰
|
۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۳

آیت‌الله سیدمحمدعلی موسوی‌جزایری امروز در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه، با اشاره به واقعه 13 آبان اظهار داشت: تصویب لایحه کاپیتولاسیون، آمریکایی‌ها را در ایران از هر کاری مصدون می‌داشت که امام(ره) با این لایحه مخالفت کرد و همین اعتراض سبب شد که امام(ره) به ترکیه تبعید شود.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) فرمودند آمریکا شیطان بزرگ است و باید بشناسیم که این دشمن چقدر مرموز و خطرناک است، درباره ترامپ رئیس جمهور آمریکا گفت: ترامپ ظاهر و باطنش یکی است و در پشت پرده چیزی ندارد و هر چه دارد را علنی کرده و دشمنی خود را نسبت به ایران و ملت ایران از حد خارج کرده است.

امام جمعه اهواز درباره قانون کاتسا بیان کرد: این قانون به معنای مادر تحریم‌ها است و مسئولان ما نیز به این موضوع پاسخ داده‌اند که هر کاری می‌خواهید بکنید اما ما نسبت به برجام تا زمانی پایبندیم که منافعی برای ایران داشته باشد.

وی ادامه داد: هر گاه بدانیم برجام سودی برای ما ندارد و فقط یک فشار برای ایران است همانگونه که رهبر فرمودند اگر آنها برجام را پاره کنند ما نیز آن را آتش می‌زنیم و به هیچ وجه تعهدی هم نخواهیم داشت و آنها را از کرده‌اشان پشیمان خواهیم کرد.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه هر سال شاهد برگزاری مراسم اربعین بهتر از سال‌های پیش هستیم، تصریح کرد: بیش از 3 میلیون نفر از کشور ما برای شرکت در مراسم اربعین گذرنامه گرفته‌اند.

وی با اشاره به اینکه امام حسن عکسری(ع) پنج چیز را علامت ایمان کامل می‌دانند که یکی از آنها زیارت اربعین است، افزود: زیارت اربعین بالاترین اظهار محبت به خاتم‌الانبیا است چرا که امام حسین(ع) مصداق هدایت و کشتی نجات است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار