خبرهای داغ:
خان احمدی در حاشیه نمایشگاه الکامپ در مصاحبه با خبرنگاران به تشریح خدمات بانکی بانک انصار و توانمندی های فنی و تخصصی این بانک پرداخت.
کد خبر: ۸۹۴۳۳۶۷
|
۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۳

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛        

 

****     بانک انصار در نمایشگاه الکامپ خراسان شمالی

نمایشگاه الکامپ خراسان شمالی با حضور 70 شرکت داخلی وخارجی بخش خصوصی در حوزه استارت آپ ها وکسب و کارهای نوین  و با مشارکت استانداری و پارک علم و فن آوری  و نظام صنفی رایانه ای استان در تاریخ 8/8/96 با حضور سرکار خانم دکتر ابتکار معاون رئیس جمهور و مهندس صالحی استاندار خراسان شمالی و مدیران کشوری و استانی در بجنورد آغاز بکار کرد.

درآیین افتتاحییه و بازدید از نمایشگاه سرکار خانم ابتکار و مهندس صالحی و هئیت همراه از غرفه بانک انصاردر سالن شماره دو بازدید و خدمات بانک انصار در حوزه فن آوری  های نوین بانکی از جمله(پیشخوان بانکی ،کارت شهروندی ، اپلیکیشن های  پرداخت ،همراه بانک و.... )   برای جمع حاضرتشریح شد. 

 

***       مصاحبه مدیریت شعب بانک انصار خراسان شمالی  

 خان احمدی در حاشیه نمایشگاه الکامپ در مصاحبه با خبرنگاران به تشریح خدمات بانکی بانک انصار و توانمندی های فنی و تخصصی این بانک پرداخت.

خان احمدی گفت:  بانک انصار  با توجه به زیرساخت ها منحصر به فرد از جمله کارت شهروندی با قابلیت پرداخت هزینه های خرد شهری از جمله هزینه تاکسی ، اتوبوس ،نانوایی ، پارکومترو...شرایط ارائه خدمت بهتر به شهروندان را فراهم نموده و باتوجه به این مزیت ها  و سایر مزیت های  تسهیلاتی  دیگر در این نمایشگاه برای عرضه حضور پیدا کرده است.  

ارسال نظرات
پر بیننده ها