امام جمعه موقت بهاباد با اشاره به فرا رسیدن یوم الله سیزدهم آبان روز ملی میارزه با استکبار جهانی گفت: مردم و دانش آموزان با شرکت در راهپیمائی یوم الله 13 آبان پاسخ محکمی به یاوه گوئی های ترامپ خواهند داد .
کد خبر: ۸۹۴۳۴۰۲
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد، حجت الاسلام محمد علی اخوان امام جمعه موقت بهاباد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز اظهارداشت: ۱۳ آبان سالروز سه رویداد وواقعه مهم در تاریخ کشورما می‌باشد از جمله تبعید امام خمینی ره به ترکیه، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و مهمتر از همه روز دانش آموز است.
خطیب موقت جمعه بهاباد به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام اشاره کرد وبا بیان اینکه به تعبیر امام این حرکت دانشجویان انقلاب دوم بود که از انقلاب اول مهمتر است گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به وسیله دانشجویان مسلمان پیرو خط امام بود که یک سیلی محکم به صورت آمریکا نواخته شد و سرآغاز ذلت آمریکا بر روی کره زمین بود.
اخوان به دیدار دانش آموزان سراسر کشور با مقام معظم رهبری اشاره کرد و به نکاتی که معظم له دراین دیداربیان نمودند گفت: ایشان فرمودندملت ایران دشمنانی دارد که درراس آن‌ها آمریکاست و تنها راه مبارزه با این دشمن ایستادگی و مقاومت است
امام جمعه موقت بهاباد با بیان اینکه آمریکا شیطان بزرگ و دشمن شماره یک ملت ایران به شمار می‌رود افزود: آمریکا دست از دشمنی با ملت ایران برنمی دارد و تمام توطئه هائی که برعلیه این ملت نظیر جنگ ۸ ساله، تحریم‌ها و تهدید‌ها وکودتا‌ها انجام می‌دهد نتوانسته کاری از پیش ببرد و این دشمن بداند که ما از این تحریم‌ها و تهدید‌ها هراسی نداریم.
امام جمعه موقت بهاباد به همایش پیاده روی اربعین اشاره کرد وگفت: این همایش بزرگ وعظیم پیاده روی امام حسین (ع) نشانه اقتدار شیعه وارادتمندان به آن امام است.
رئیس حوزه علمیه بهاباد شهادت محیط بان شهید علی اکبر قنبری زاده را تسلیت گفت و از مسئولان خصوصا قوه قضائیه درخواست نمود تا مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ را جدی بگیرند که دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.
وی اول به اثرات زیارت اربعین اشاره کرد وبابیان اینکه زیارت در روز اربعین حسینی ریشه شرعی و اعتقادی دارد، افزود: علت زیارت اربعین این است که اسرای شام مثل امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) نیز پس از بازگشت، امام حسین (ع) و یارانش را زیارت کردند.
ارسال نظرات