نماینده شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی یزد بابیان اینکه آمریکا چه با اوباما، چه با ترامپ، همان آمریکای مستکبر است؛ افزود: ترامپ ستیزی نباید جایگزین استکبارستیزی شود.
کد خبر: ۸۹۴۳۴۰۵
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، محمد نظری پور عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یزد با اشاره به در پیش بودن ۱۳ آبان روز ملی استکبارستیزی، بابیان اینکه سیزدهم آبان نماد صف‌آرایی دو جبهه‌ی ظالم و جبهه‌ی مظلوم است؛ تصریح کرد: این روز ترسیم‌کننده‌ی تضاد طبیعی اسلام و انقلاب اسلامی با استکبار جهانی و مظهر آن امریکا است.

نماینده شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی با تأکید بر اینکه حوادث این روز خط روشنی از روند مبارزه‌ی حق و باطل را ترسیم می‌کند، بیان داشت: تدبر در این روند درس‌آموز نشان می‌دهد که هرگاه جبهه‌ی حق استقامت و فداکاری کند، جبهه‌ی باطل با هر قدرت و با هر عِدّه و عُدّه، در برابر آن تاب نخواهد آورد و مجبور به عقب‌نشینی خواهد شد.

نظری پور تصریح کرد: مردم کشور باید بدانند ـ. و می‌دانند ـ. که حل همه‌ی مشکلات بزرگ و کوچک آن‌ها که غالباً معلول تحمیل‌گری‌های بیگانگان بر کشور یا کم‌تحرکی و اقدامات ناکافی برخی مدیران است، تنها و تنها از همین میسر ایستادگی میسّر خواهد بود.

مسئول تحلیل و بررسی بسیج دانشجویی دانشگاه یزد ادامه داد: در داخل کشور اگر برخی گروه‌ها و جریانات تصور می‌کردند که با امتیاز دادن به آمریکا و دیگر قدرت‌ها خواهند توانست به مقاصد و منافع ملی کشور برسند، اکنون همگی به این نتیجه رسیده‌ایم که مذاکره با آمریکا دیوانگی است.

نظری پور در بخش دیگری از سخنان خود بابیان اینکه حل مشکلات اقتصادی کشور یک فریضه و یک وظیفه برای همه مسئولان است، خاطرنشان کرد: این ملت بزرگ و فداکار بخصوص طبقات محروم و مستضعفین که بار اصلی انقلاب و کشور را همیشه بر دوش داشته‌اند، حقاً شایسته‌ی خدمت و سزاوار صمیمیت‌اند.

وی با شاره به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «بزرگ‌ترین مبارزه با آمریکا خدمت به این مردم است» بیان داشت: مسئولین باید در تمام برنامه‌ها و تصمیم‌ها به استیفای حقوق، تأمین رفاه و آسایش و رشد مادی و معنوی و حفظ عزت و شرف قشر مستضعف جامعه توجه ویژه داشته باشد.

نظری پور در ادامه به سخنان ضد ایرانی رئیس‌جمهور آمریکا و شروع مبارزه جدید آمریکا با ملت ایران ازجمله وضع تحریم‌های اخیر، اشاره کرد و بیان داشت:نقض مکرر برجام که نمونه آخر آن، اجرای تحریم ضد ایرانی موسوم به کاتسا که به قول خودشان مادر تحریم‌ها و یکی از سنگین‌ترین تحریم‌های تاریخ آمریکاست، برای چندمین بار ثابت کرد این رژیم کاملاً غیرقابل‌اعتماد است و مذاکره و توافقنامه با آن بی‌فایده بلکه مضر و به تعبیر رئیس‌جمهور کار دیوانگان است.

مسئول تحلیل و بررسی بسیج دانشجویی دانشگاه یزد، افزود:برخلاف تلاش رسانه‌های غرب برای مقصر جلوه دادن شخص ترامپ در این عهدشکنی‌ها، واقعیت این است که این رفتار‌ها تصمیم رژیم آمریکاست و ترامپ یک بازیگر هوشمند است که نقش یک دیوانه غیرقابل‌کنترل از سوی هیئت حاکمه برای او تعریف‌شده است.

وی در همین راستا تصریح کرد: لذا به همگان خصوصاً مسئولان و رسانه‌ها و مطبوعات هشدار می‌دهیم که مواظب باشید استکبارستیزی تبدیل به ترامپ ستیزی نشود چراکه آمریکا چه با اوباما، چه با ترامپ، همان آمریکای مستکبر است.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی یزد در پایان اظهار داشت: همه مستکبرین و تمامی دست‌نشانده‌های داخلی‌شان باید بدانند که ما دانشجویان مسلمان همانند ملت انقلابی ایران با حضور در راهپیمایی پربرکت ۱۳ آبان یک‌بار دیگر حربه‌ی آن‌ها را در سلب روحیه استکبارستیزی ملت ایران خنثی خواهیم کرد و نمی‌گذاریم شیطان بزرگی را که ملت بزرگ ایران از کشور بیرون کرد از دررفت از پنجره برگردد.
ارسال نظرات