خبرهای داغ:
امام جمعه قهستان گفت: 13 آبان با توجه به مناسبت های مهمی که دارد به انقلاب دوم نام گرفته است.
کد خبر: ۸۹۴۳۴۱۵
|
۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین مصیب خزاعی،امام جمعه قهستان،در خطبه های نمازجمعه شهر قهستان به ۱۳ آبان روز دانش آموز اشاره کرد و گفت:۱۳ آبان در تاریخ کشور ما چند مناسبت مهم دارد.

وی افزود: یکی از مناسبت های ۱۳ آبان تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در سال ۴۳ بوده و مناسبت دیگر به رگبار بستن دانشجویان و دانش آموزان توسط رژیم شاه بوده و در سال ۵۸ دانش آموزان پیرو خط امام لانه جاسوسی آمریکا و انگلیس را تسخیر کردند

امام جمعه قهستان بیان کرد: علی رغم حرکت دانشجویان در سال ۵۸ در همان زمان هم عده ای نسبت به این کار اعتراض داشتند که امام خمینی خطاب به آنها گفتند:این انقلاب دوم است.

حجت الاسلام خزاعی گفت: دولت ما در این دولت و دولت های قبلی با کشورهای ۵+۱ مذاکره کردند و در زمینه مسائل هسته ای به توافقاتی رسیده و با وجود برخی تذکرات مسئولان و نمایندگان برجام امضا شد که عده ای در روز تصویب برجام گریه کردند که متاسفانه دولت در حق ملت و انژی هسته ای کوتاهی کرد. 

وی اذعان کرد: کشور ایران در قبال برجام به تعهدات خود عمل کرد اما دولت آمریکا به تعهدات خود عمل که نکرد هیچ بلکه ایران و سپاه را تروریست خواند و تحریم ها را مضاعف کرد.

امام جمعه قهستان عنوان کرد:اینها همه نشان دهنده این است که آمریکا شیطان بزرگ است و امام خمینی (ره) گفتند: "در مقابل استکبار هیچ گاه سلاح مبارزه را کنار نگذارید" اما متاسفانه ما سلاح مبارزه را کنار گذاشته و مشغول مذاکره با غرب شدیم که نتیجه ای نداد.

حجت الاسلام خزاعی بیان کرد: الان رئیس جمهور هم متوجه این شده است که آمریکا شیطان بزرگ است و اعلام کرد که مذاکره با غرب دیوانگی است.

امام جمعه قهستان اظهار کرد: ما باید در مقابل آمریکا ایستادگی کنیم تا آنها به ذلت آمده و درخواست مذاکره داشته باشند.

حجت الاسلام خزاعی عنوان کرد: در طی همین مدت که رئیس جمهور ما وزرا و نمایندگان مجلس درباره سخنان ترامپ موضع گرفتند دولتمردان آمریکا از طرق کشورهای دیگر به دنبال گفتگو رئیس جمهور آمریکا با رئیس جمهور ایران بودند

وی ادامه داد: هیچ وقت نباید در مقابل دشمن ضعف از خود نشان دهیم و باید قوی باشیم.

امام جمعه قهستان با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری گفت: "ایستادگی در مقابل تمام دنیای پوشالی کار حسینی امروز است " ما هم باید مثل امام حسین(ع) در مقابل ظلم کوتاه نیامده و استکبار‎ستیز باشیم.

وی با اشاره به دیدار رهبر با دانش آموزان و رئیس جمهور روسیه و آذربایجان، گفت: رهبر معظم انقلاب در همه این دیدارها به نکاتی از جمله استقلال کشور، پیشرفت علم در ایران و استعدادهای دانش آموزان تاکید فرمودند که باید به آنها توجه شود.

امام جمعه قهستان به امنیت و آرامش و اقتدار کشور که مرهون تلاش های نیروهای مسلح است، عنوان کرد: امیدواریم مسئولان واقعا به مردم خدمت کنند و خدای نکرده خیانت نشود؛مسئولان منتظر غرب نباشند و با تکیه بر جوانان ایران و توان داخلی زمینه اقتصاد و معیشت مردم را فراهم کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها