خبرهای داغ:
شورای هیئات مذهبی استان سمنان بمناسبت روز ۱۳ آبان تاکید کرد: راهپیمایی ۱۳ آبان حربه دشمنان را در سلب روحیه استکبارستیزی ملت ایران اسلامی خنثی می‌کند.
کد خبر: ۸۹۴۳۴۲۲
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، شورای هیئات مذهبی استان سمنان بمناسبت روز ۱۳ آبان تاکید کرد: راهپیمایی ۱۳ آبان حربه دشمنان را در سلب روحیه استکبارستیزی ملت ایران اسلامی خنثی می‌کند.
متن کامل این بیانیه به این شرح می‌باشد:
انقلاب اسلامی ایران را می‌توان به جرأت تجلی تمام نمای استکبار ستیزی و آزادیخواهی در جهان دانست. ملت عظیم الشأن ایران اسلامی، آمریکا را شیطان بزرگ و اسرائیل غاصب را غده سرطانی جهان شناخته و آنان را عامل اصلی گرفتاری‌های دنیا به خصوص جهان اسلام و منشاء فتنه و توطئه علیه نظام و انقلاب اسلامی می‌داند.
ما معتقدیم استکبارستیزی که برخواسته از روح عدالت خواهی ملت عزیزمان است هرروز در دل و جان اقشار مختلف علی الخصوص خانواده‌های شهدا و ایثارگران انقلابی و بصیر، تنومندتر می‌گردد. حضور باشکوه خاندان معظم شهدا و ایثارگران و مشارکت عموم مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان علیه استکبار جهانی لبیک دوباره به نظام ولایی و احساس مسئولیت آنان در قبال سرنوشت تمامی مردم آزادیخواه و عدالت جوی جهان دارد.
چه کسی می‌تواند جنایات آمریکای پلید را در حق ملت ایران آن هم بعد از انقلاب تاکنون نادیده بگیرد؟ این جرثومه فساد به قدری بر تمامی ملل مظلوم جهان جنایت مرتکب شده که در یک کنفرانس و دادگاه نمی‌شودموارد نقض و جنایاتش را احصاء کرد. آری امروز علی‌رغم سکوت جوامع به اصطلاح حقوق بشری، محاکمه سران جنایتکار بدست مردم جهان در حال انجام است و ما با زبان و قلبی ولایی اعلام می‌داریم که در روز ۱۳ آبان صدای عدالت‌خواهی و استکبارستیزی‌یمان را به گوش جهانیان خواهیم رساند و تا تسخیر تمامی لانه‌های جاسوسی آمریکا و استکبار در بلاد اسلامی لحظه‌ای آرام نمی‌گیریم.
شورای هیئات مذهبی استان سمنان بار دیگر فرارسیدن سالروز ۱۳ آبان را بر همگان به ویژه خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران تبریک عرض نموده و دست در دست ملت مبارز در مراسم بزرگداشت ۱۳ آبان شرکت خواهیم کرد و مستکبرین و دست نشانده‌های مغفول داخلی و خارجی‌شان بدانند که خاندان شهدا و ایثارگران با حضور فعال در راهپیمایی پر برکت ۱۳ آبان یکبار دیگر حربه‌ی آن‌ها را در سلب روحیه استکبارستیزی ملت ایران اسلامی خنثی خواهند کرد.
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
ارسال نظرات
پر بیننده ها