جانشین فرماندهی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری از آغاز تصویربرداری استارت در شهرکرد خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۳۴۴۴
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار مهران مرادی به خبرنگار بسیج در حاشیه آغاز تصویربرداری فیلم استارت، گفت: قرارگاه فرهنگی اجتماعی جوادالائمه علیه السلام در راستای پیشگیری، آگاهسازی و مقابله با ناهنجاری های فرهنگی و اجتماعی در استان چهارمحال و بختیاری راه اندازی شده است.

جانشین فرماندهی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام افزود: گام های 6گانه وظایف این قرارگاه در راستای مقابله با بلای خانمانسوز اعتیاد عبارتند از؛ شناسایی و ایجاد بانک اطلاعاتی از محلات آلوده محور، بسترسازی و ایجاد هماهنگی های لازم بین مراجع ذیربط به منظور تربیت مربیان و مشاوران و برنامه ریزی لازم، تبلیغات و آگاه سازی با استفاده از ظرفیت رسانه های استانی و ملی، اقدام قاطع، درمان و صیانت و ایجاد اشتغال برای معتادینی که ترک اعتیاد کرده اند.

وی، ادامه داد: برگزاری کلاس های مشاوره ای و توجیهی در سطوح مختلف برای اقشار گوناگون، برگزاری جلسات چهره به چهره در راستای رسالت محوری ارشاد، اتمام حجت با قاچاقچیان و معتادین و خانواده آنها، ایجاد انگیزه و امید در فضای عمومی جامعه، برخی از فعالیت های این قرارگاه در راستای تبلیغات و آگاهسازی مردم می باشد.

سرهنگ پاسدار مهران مرادی خاطرنشان کرد: به همین مناسبت تصویربرداری فیلم استارت به تهیه کنندگی و کاردانی یکی از هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری و با حضور بازیگران استانی و کشوری در زمینه آگاهسازی عمومی پیرامون مسئله اعتیاد در شهرکرد آغاز شد.

مهدی حیدری سورشجانی، کارگردان فیلم استارت نیز به خبرنگار ما گفت: این فیلم با همکاری سپاه قمربنی هاشم علیه السلام، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، اداره ورزش و جوانان استان، اداره بهزیستی با حضور بازیگران استانی و کشوری تصویربرداری می شود.

وی، افزود: حسن اسدی، مرجان شکوفکی و علیرضا قزوینی از بازیگران خوب کشور نیز در این فیلم ایفای نقش می کنند.

ارسال نظرات