خبرهای داغ:
بسیج دانشجویی شهرستان شاهرود در بیانیه‌ای به مناسبت ۱۳ آبان تاکید کرد: دانشجویان مومن انقلابی استکبارستیزی را به جای استکبارنوازی سرلوحه کار خود قرار داده اند.
کد خبر: ۸۹۴۳۴۴۵
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دفتر بسیج دانشجویی شهرستان شاهرود به مناسبت ۱۳ آبان بیانیه‌ای به شرح ذیل صادر کرد:
باسمه تعالی
(۱۳ آبان روز بسیار مهمی است، به یک معنا روز دانش آموز، به یک معنا روز دانشجو، به یک معنا روز استواری ملت ایران در مقابل ترفند استکبار است.) امام خامنه‌ای
روز تسخیر لانه جاسوسی روزی بود که جان تازه‌ای به انقلاب اسلامی بخشید، دانشجویان ما در ۳۸ سال پیش با این حرکت بزرگ خود به تمام دنیا نشان دادن که چطور می‌توان با نیروی ایمان بر دشمن غلبه کرد و هنوز آمریکایی‌ها عقده‌های خودشان را نسبت به این اقدام پنهان نمی‌کنند.
همان جوانان بار دیگر در هشت سال دفاع مقدس نقش خود را به خوبی نشان دادند و شربت گوارای شهادت را نوشیدند.
درایت و هوشمندی ولایت فقیه و رهبری فرزانه انقلاب اسلامی و هوشیاری و بصیرت مثال زدنی مردم انقلابی و رشید ایران، نه تنها نظام، انقلاب و میهن اسلامی را در برابر طوفان هجمه‌ها و توطئه‌های سهمگین استکباری حفظ کرده است بلکه آن را به نیروی محرکه و الگوی نافذ و جامعی برای شکل گیری نهضت بیداری جهانی و فراگیر شدن امواج ظلم ستیزی و عدالت خواهی در جای جای عالم کفرزده و تحت سلطه و ستم امروز مبدل ساخته است.
امسال تقارن ۱۳ آبان، روز تسخیر لانه جاسوسی با اربعین حسینی، فریاد هیات من الذله را با شعار بیزاری از مستکبرین گره خواهد زد تا به دنیا نشان دهد که معیار تعامل ما با جهانیان، همان سیره عاشورایی حفظ افتخار، اقتدار و عزت است.
مسئولینی که در داخل کشور مرعوب و مجذوب، به خانه سست و عنکبوتی این جنایتکاران بین المللی نگاه می‌کنند و خوی شیطانی آن‌ها را ندیده و این گردنکشی‌ها را نشان ضعف و واماندگی آنهاست، بدانند باطل به خدعه و فریب دست دوستی به سوی ما دراز کرده است. دستی که به خون امثال شهید حججی‌ها آلوده است و چنگی که خون جوانان متعهد و دانشمند ما از آن می‌چکد.
مردم ما در ۱۳ آبان امسال بلندتر از همیشه فریاد مرگ بر آمریکا را سر می‌دهند تا به همه گروه‌های سیاسی و دولتمردان اعلام کنند هیچ نوع عقب نشینی را مجاز نشمرده و همچنان کاخ سفید را مظهر سیاهی و مصداق بارز شیطان بزرگ می‌دانند.
مردم ما در ۱۳ آبان امسال حماسه دیگری در دفاع از آرمان‌های بلند امام خمینی (ره) رقم می‌زنند تا به آنانی که بیش از حد به دولت آمریکا خوشبین هستند هشداری جدی دهند.
امروز تمام ملت‌های دنیا به پیروی از انقلاب اسلامی ایران علیه جنایتکاران صهیونیستی به پا خاسته اند و این بیدار باش لرزه به کاخ سفید انداخته است و اکنون ما صدای شکستن استخوان‌های سرمایه داری غرب و لیبرالیسم را می‌شنویم.
تمام مستکبران جهان صدای ما دانشجویان مومن انقلابی را بشنوند که استکبارستیزی را به جای استکبارنوازی سرلوحه خود قرار داده ایم؛ و تا آخرین نفس برای از بین بردن ظلم تلاش می‌کنیم و پرچم مبارزه با جهان خواران را برافراشته ایم و تحت هیچ شرایطی این عَلَم را بر زمین نخواهیم گذاشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها