خبرهای داغ:
ابوالفضل باجلان راوی هشت سال دفاع مقدس در این مراسم گفت: شهدای ما از شهدای کربلا الگو گرفتند و در راه حفظ دین و اسلام تا پای جان ایستادند.
کد خبر: ۸۹۴۳۴۸۲
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،  یادواره شهدای دانش آموزی با حضور ابوالفضل باجلان راوی هشت سال دفاع مقدس، مسوول حفظ و آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین، مسوول بسیج دانش آموزی شهرستان قزوین در دبیرستانه دخترانه حکمت شهر اقبالیه برگزار شد.

ابوالفضل باجلان در این مراسم با تبریک هفته بسیج دانش آموزی اظهار داشت: استقلال، امنیت، آسایش، اقتدار موجود در کشور از جمله دستاوردهای دفاع مقدس است که با نثار خون سرخ شهدا به دست آمده و مردم و مسئولان باید قدر آن را بدانند و از آن پاسداری کنند.

وی تصریح کرد: هشت سال جنگ تحمیلی، تاریخ کوتاهی از انقلاب اسلامی بود که رزمندگان اسلام با رشادت‌ها، شجاعت‌ها و دلیری برگ زرینی از خود بر جای گذاشتند و امروز هم جوانان این مرز و بوم در دفاع از حریم ولایت این راه را ادامه می دهند که نمونه بارز آن شهید حججی می باشد.

باجلان خاطر نشان کرد: شهدای ما از شهدای کربلا الگو گرفتند و در راه حفظ دین و اسلام تا پای جان ایستادند.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس همچنین به تأسی حضرت زینب (س) مصیبت‌ها و سختی‌های زیادی را تحمل کردند و امروز نیز شیرین‌ترین و باصفاترین روزهای زندگی‌شان را دوران دفاع مقدس بیان می‌کنند.

وی در خاتمه با تاکید بر زنده نگه داشتن یاد ونام شهدا و تاریخ دفاع مقدس افزود: خانواده‌های معزز شهدا چشم و چراغ این مرز و بوم هستند که باید همواره قدردان آنان باشیم.

در ادامه مراسم مداح اهل بیت برادر حسن سلیمانی مدیحه سرایی کردند و در پایان دانش آموزان دبیرستان گروه سرود همخوانی مدافعان حرم را سرودند.

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها