خبرهای داغ:
معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد امام (ره) خبرداد:

همکاری سه هزار و 500 وکیل با کمیته امداد برای خدمت به محرومان

سه هزار و 500 وکیل نیکوکار با کمیته امداد امام (ره) همکاری دارند تا برای حل مشکلات حقوقی آنها گام‌های لازم قانونی برداشته شود.
کد خبر: ۸۹۴۳۴۸۸
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان قزوین، منصور قمشه در شورای فرهنگی و اجتماعی استان قزوین که با حضور اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در استانداری قزین برگزار شد، بیان کرد: کمیته امداد در عرصه‌های مختلف به نیازمندان خدمات ارائه می‌کند که یکی از این عرصه‌های خدمتی حوزه حقوقی است.

وی ادامه داد: برخی از خانوارهای تحت حمایت به واسطه مسائل و مشکلاتی که دارند به خدمات حقوقی احتیاج دارند از این رو علاوه بر کارشناسان حقوقی که در ادارات کمیته امداد به مددجویان خدمات می‌دهند، وکلای نیکوکار نیز در این عرصه به خدمت صادقانه برای مددجویان اهتمام دارند.

معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: در حال حاضر حدود سه هزار و 500 وکیل نیکوکار برای رفع مشکلات حقوقی مددجویان کمیته امداد همکاری می‌کنند و 130 شعبه شورای حل اختلاف هم برای رفع مشکلات خانواده‌های تحت پوشش این نهاد در کشور فعال است.

وی از راه اندازی میز مشاوره حقوقی ویژه خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد در سراسر کشور خبر داد و یادآورشد: مددجویانی که مشکل حقوقی دارند و یا در زمینه‌های مختلف نیازمند دریافت مشاوره هستند می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداداز مشورت وکلای و حقوق دانان نیکوکار بهره مند شوند.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها