یک استاد بسیجی در گفتگو با«بسیج»:

مسئولان طبق مطالبه رهبری حمایت از نخبگان را عملی کنند

مسئول بسیج اساتید چهارمحال وبختیاری گفت: یکی از وظایف مهم مسئولان توجه به نخبگان و فراهم کردن زمینه شکوفایی و پرورش استعداد این قشر است.
کد خبر: ۸۹۴۳۴۸۹
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶

احمدرضا بسیج استاد دانشگاه و مسئول بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با دیدار نخبگان با مقام معظم رهبری و تاکیدات ایشان بر نخبه باوری مسئولان و پیشرفت علمی کشور اظهار داشت: یکی از وظایف مهم مسئولان توجه به نخبگان و فراهم کردن زمینه شکوفایی و پرورش استعداد این قشر است.

مسئول بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری افزود: متاسفانه در کشور ما به دلیل نگاه های جناحی دولت ها به این مسئله خود به خود نخبگان منکوب می شوند و جلو رشد استعداد های آنها گرفته می شود.

این استاد بسیجی خاطرنشان کرد: شأن وجایگاه نخبگان بسیار والاست این قشر آینده کشور را به دست دارند و برای جامعه مفید هستند. مسئولان نباید کاری کنند که نخبگان این احساس نافع بودن را از دست بدهند.

بسیج بیان کرد: مقام معظم رهبری به مسئولان توصیه کرده اند که باید از نخبگان حمایت کنند و موانع را از سر راه آنها بردارند. مسئولان باید به فرمایشات ایشان عمل کنند تا پیشرفت علمی در کشور با سرعت بیشتری محقق شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار