راهپیمایی عظیم 13 آبان دقایقی پیش با طنین‌انداز شدن شعار «مرگ بر آمریکا» در تمامی شهرستان‌های استان مرکزی آغاز شد.
کد خبر: ۸۹۴۳۴۹۳
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ راهپیمایی عظیم 13 آبان دقایقی پیش با طنین‌انداز شدن شعار «مرگ بر آمریکا» در تمامی شهرستان‌های استان مرکزی آغاز شد.

مردم در تمامی شهرستان‌ها، روستاها و بخش‌های استان مرکزی  از دقایقی پیش برای حضور پرشور در مراسم راهپیمایی بزرگ یوم‌الله 13 آبان (روز ملی استکبارستیزی) در خیایان امام خمینی(ره) این شهر حضور پیدا کرده‌اند.

اقشار مختلف مردم امروز با حضور در کنار نسل چهارم انقلاب اسلامی با در دست داشتن پلاکاردهایی حاوی شعارهای استکبارستیزی « ما یار مظلومان و ریشه کن اعدائیم/ از نسل انقلاب و فرزند عاشوراییم»،« فشار و زور و تهدید این منطق آمریکاست/تحریم و ظلم و ستم، سه حربه آمریکاست»،« در عزم ملت ما تحریم اثر ندارد/آمریکای جهانخوار این را باید بداند» و « ما ملتی دلاوریم/ پیرو امر رهبریم»در کنار شعارهای هرساله «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، مرگ بر منافق فتنه‌گر»بار دیگر خشم و انزجار خود را علیه استعمار و استکبار جهانی به جهانیان نشان دادند.

تجمع‌کنندگان همچنین در این راهپیمایی آمادگی خود را برای مقابله با دشمنی‌های استکبار فریاد زدند و از مسئولان خواستند تا به این شیطان اعتماد نکنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات