خبرهای داغ:
امام جمعه اردستان گفت: بزرگترین و سالم ترین راهپیمایی تاریخ اربعین امام حسین علیه السلام است که با تمام خطراتی که داعش ایجاد کرده مردم سر از پا نمی شناسند و شرکت می کنند.
کد خبر: ۸۹۴۳۵۰۱
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۲

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان ، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه اردستان در مسجد جامع اظهار کرد: سیزده آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی  سه رویداد تاریخی را در خود جای داده است.

وی افزود: سمت و سوی هرسه مناسبت به آمریکا و توطئه او بر می گردد و مبارزه مردم ایران با آمریکا از سال ۴۳ که حضرت امام در خصوص کاپیتولاسیون موضع گرفت آغاز شده است.

امام جمعه اردستان گفت: اوج گیری راهپیمایی ملت ایران در سال ۵۷ تعدادی از دانش آموزان به خاک و خون کشیده شده و به شهادت رسیدند که این روز بنام دانش آموز نامگذاری شده است.

حجت الاسلام دهشیری تاکید کرد: در سال ۵۸ و سیزده آبان دانشجویان لانه جاسوزی آمریکا را تسخیر کردند و مورد تشویق امام خمینی(ره) قرار گرفت که این روز هم به نام سیزده آبان نام گرفت.

خطیب جمعه اردستان خاطرنشان کرد: در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی  که روز ۱۳ آبان است، ملت بزرگ ایران با توجه به عربده کشی رئیس جمهور آمریکا جواب آن را خواهند داد.

وی تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری در جمع دانش آموزان افشاگری  و روشنگری کردند باید بدانیم که آمریکا همیشه دشمن ماست و باید محکم روبروی آنان بایستیم.

امام جمعه اردستان اعلام کرد: ۱۴ آبان روز فرهنگ عمومی است که توسط امام جمعه و تعدادی از مسئولان در خصوص قوت و ضعف موارد فرهنگی هر شهر تصمیماتی اتخاذ می شود.

حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه شورای فرهنگ می خواهد بگوید به مردم با ایمان که شما یک انسان متعهدی هستید که نام مسلمان بر خود نهاده اید، تصریح کرد: شیعه کسی است که نزاکت، رفتار و اخلاق آن باید به صورت اصیل حفظ شود.

وی یادآوری کرد: دشمنان چند سالی است دسیسه می کنند تا این فرهنگ اصیل ایرانی را به ترویج نگهداری  سگ و گربه در خانواده ها از بین ببرند و آن را دستخوش تغییر قرار دهند، لذا هوشیاری خانواده ها را می طلبد.

خطیب جمعه اردستان بزرگترین و سالم ترین راهپیمایی تاریخ را اربعین امام حسین علیه السلام  دانست و با تمام خطراتی که داعش ایجاد کرده مردم سر از پا نمی شناسند و شرکت می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها