خبرهای داغ:
در گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی، دانش آموزان بسیجی واحد پوینده بهارستان حوزه ایمان به کوهپیمایی و پیاده روی در جاده سلامتی و ارتفاعات حرم شهدای گمنام شاهرود پرداختند.
کد خبر: ۸۹۴۳۵۰۳
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی با حضور دانش آموزان بسیجی واحد پوینده بهارستان حوزه ایمان، همایش پیاده روی و کوهپیمایی در جاده سلامتی به سمت حرم شهدای گمنام در ارتفاعات شاهرود برگزار شد.
در این همایش شرکت کنندگان با لباس بسیج دانش آموزی، مسیر پارک شهدای محراب، جاده سلامتی تا حرم شهدای گمنام را پیاده روی و کوهپیمایی نمودند و با حضور بر قبور پنج شهید گمنام با آرمان‌های امام راحل و شهدا تجدید عهد و پیمان نمودند.
حجت الاسلام نورمحمدی فرمانده و سرگروه حلقه صالحین واحد پوینده بهارستان در جمع شرکت کنندگان در سخنانی با گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و یاد و خاطره شهدا با بیان اینکه دانش آموزان از ابتدای پیروزی انقلاب نقش مهمی در انقلاب داشته اند گفت: شما دانش آموزان امروز نیز با تاسی از دانش آموزان دیروز باید با علم و عمل و آگاهی و بصیرت مسیر رشد و تعالی را طی کرده و سبب پیشرفت مادی و معنوی نظام اسلامی شوید چرا که امید همه مستضعفان و آزادی خواهان جهان به انقلاب اسلامی و شما آینده سازان تمدن بزرگ اسلامی است.
دانش آموزان سپس با حضور در میعادگاه نمازجمعه در همایش میقات صالحین و نمازجمعه شاهرود شرکت کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها