خبرهای داغ:
همزمان با سراسر کشور راهپیمایی و تجمع عظیم و با اقتدار 13 آبان در دارالمومنین همدان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۴۳۵۱۴
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲

راهپیمایی و تجمع عظیم 13 آبان در همدان برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همزمان با سراسر کشور مراسم گرامیداشت سالروز 13 آبان، روز تسخیر لانه‌ جاسوسی و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی جلوه گر روحيه استقلال طلبي و هويت انقلابي مردم ايران بوده امروز با حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم ظلم ستیز استان به ویژه دانش آموزان، فرهنگیان، دانشجویان و دانشگاهیان در میدان امامزاده عبدالله(ع) همدان برگزار شد.

این مراسم که با هدف تجلیل از دانش آموزان پیشگام در حرکت انقلابی روز 13آبان و تبیین اندیشه های امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری در خصوص ماهیت سودجویانه آمریکا و جبهه جهانی آمریکا برگزار شد، مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان همگام با سایر شرکت کنندگان در محل تجمع حضور یافته و دوشادوش دیگر هموطنان بار دیگر ضمن تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب اسلامی و آرمان های مقدس انقلاب و شهدا ، تفکیک ناپذیری استکبار ستیزی از اصول انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشته و فریاد برائت از استکبار و مشرکان را سر دادند.

تجمع کنندگان با شعار محوری «مرگ بر امریکا» با مشت‌های گرده کرده و سر دادن شعارهای مختلف ، پلاکاردهای حاوی شعارهای استکبارستیزی نظیر «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «من هم یک سپاهیم»، «غیرت انقلابی» و «لبیک یا خامنه‌ای» و .... حمل کرده و پرچم آمریکا و اسرائیل را به عنوان نمادهای اسکتبار جهانی، زیر پا انداخته و به آتش کشیدند.

در ادامه، قطعنامه تظاهرات سراسری یوم‌الله ۱۳ آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» توسط دانش آموز بسیجی قرائت و حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی به ایراد سخنرانی پرداخت.

از جمله نکاتی که در کنار تجمع امروز به چشم می‌خورد، نصب بیلبوردها و حمل پلاکاردهایی با مضمون «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود» و «داوطلب تدریس خصوصی جغرافیا به ترامپ هستیم»  است که این بیلبوردها اخیرا مورد توجه قرار گرفته و به عبارتی به یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا پاسخ و به صداقت آمریکایی‌ها طعنه می‌زند.

در پایان مراسم پرچم آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی در کف خیابان در جاهای مختلف گسترانیده شده تا شرکت‌کنندگان در راهپیمایی امروز با عبور از روی این پرچم‌ها نشان دهند آمریکایی‌ها نمی‌توانند هیچ غلطی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات