مراسم گرامی‌داشت و یادواره 36 هزار شهید دانش آموز استان با حضور جانشین فرمانده سپاه زاهدان، و خانواده معظم شهدا و اهالی فرهنگی برگزار شد
کد خبر: ۸۹۴۳۵۳۵
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان، سرهنگ پاسدار یوسف ارجونی ارجونی، جانشین فرمانده سپاه زاهدان در این مراسم گفت: استان سیستان و بلوچستان ۳۰۰ شهید والامقام فرهنگی را تقدیم انقلاب کرده است که ۲۲۰ تن از این شمار، شهدای دانش‌آموز بوده‌اند.
وی با تاکید بر ضرورت استمرار راه شهدای دانش آموز گفت: شهادت حیات معقول است و پیام شهدا این است که باید در راه دفاع از ارزش‌ها، دین و انقلاب و ملت جانمان را در طبق اخلاص بگذاریم و این رمز جاودانگی شهدا است.
ارجونی افزود: شهدا، پرچمداران فضیلت و جوانمردی هستند و امنیت و بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی به واسطه رشادت ها، حماسه‌ها و ایثارگری‌های شهدا، جانبازان و آزادگان است.
وی تاکید کرد: تدوام راه شهدا امروز رسالت ملت است و هرگز اهداف شهدا از اهداف انقلاب و مردم جدا نخواهد شد.
نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی نیز در این مراسم با اشاره به اینکه یک پنجم شهدای استان متعلق به جامعه آموزش و پرورش هستند، گفت:: انتظار این است که جامعه آموزش و پرورش بیش از همه دستگاه‌ها در مسیر اهداف شهدا باشند.
گل شاهی گفت: معلمان باید به شهدای دانش آموز و معلم تعهد دهند هر هزینه‌ای برای قدم نهادن در راه شهدا را می‌پردازند و بیشتر از سایر جامعه باید این آمادگی را داشته باشند.
ارسال نظرات