ایمان، بصیرت، شور انقلابی و تشخیص صحیح و به موقع دانشجویان که نشأت گرفته از قیام کربلا و اندرزهای عاشورا است تا کنون توانسته است نقشه های شوم آمریکا برای اضمحلال، منزوی کردن ایران اسلامی را در نطفه خفه کند
کد خبر: ۸۹۴۳۵۳۹
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰

 به گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج، بسیج دانشجویی دانشگاه های اردبیل در آستانه فرارسیدن یوم الله13 آبان با صدور بیانیه ای آحاد ملت مؤمن و متدین ایران اسلامی را به حضور پرشکوه در راهپیمایی دشمن شکن یوم الله 13 آبان دعوت کرد.

در ابتدای این بیانیه آمده است:13آبان تداعی کننده ی اوج بصیرت و ایمان جوانان مومن و انقلابی ایران اسلامی و از ماندگارترین حوادث در تاریخ انقلاب و نقطه ی عطفی در تجلی روح استکبار ستیزی و استقلال طلبی و نایل شدن به اوج قله های عزت و اقتدار است.

این بیانیه می افزاید: تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در سال 1343 در اعتراض به لایحه ی ننگین کاپیتولاسیون، کشتار وحشیانه و بی رحمانه ی دانش آموزان انقلابی به دست رژیم ظالم پهلوی در سال 1357 و تسخیر لانه ی جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره) در سال 1358 از جمله وقایع مهم و ماندگار در 13 آبان است.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی اردبیلی در بیانیه خود وقایع 13 آبان را خاطر نشان کرده  و می افزاید: در 13 آبان 1358 لانه ی جاسوسی آمریکا که مرکز توطئه و تدوین نقشه های شوم و اتاق فکر استکبار برای ضربه زدن به نظام اسلامی بود توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره) تسخیر شد که امام خمینی(ره) آن حادثه ی عظیم را انقلاب دوم نامیدند.

بسیج دانشجویی دانشگاه های اردبیل ایمان، بصیرت، شور انقلابی و تشخیص صحیح و به موقع دانشجویان را نشأت گرفته از قیام کربلا و اندرزهای عاشورا دانسته و می افزاید: دانشجویان انقلابی حاضر در صحنه ها تا کنون نقشه های شوم آمریکا برای اضمحلال، منزوی کردن و ضربه زدن به ایران اسلامی را در نطفه خفه کرده اند.

ای بیانیه می افزاید: توطئه ها و جنایت های دولت آمریکا هرگز از حافظه ی تاریخی ملت ایران به محاق فراموشی سپرده نخواهد شد و شعار مرگ بر آمریکا با مشت های گره کرده و با صلابت تر از گذشته طنین انداز خواهد گشت.

بسیج دانشجویی دانشگاه های اردبیل در پایان بیانیه خود ضمن گرامی داشت یوم الله 13آبان و دعوت از عموم ملت شریف ایران جهت شرکت در راهپیمای ضد استکباری 13 آبان بر فرمایش پیر فرزانه انقلاب که فرمودند؛« آمریکا شیطان بزرگ است » تأکید کرده  و می افزاید: مبارزه با استکبار جهانی و دولت های ظالم و خودکامه و حمایت از ملت های مظلوم و مستضعف جهان به عنوان راهبرد دائمی و غیرقابل تغییر جمهوری اسلامی ایران بوده است و سرسوزنی از ارزش های اصیل نظام ، قابل مسامحه نخواهد بودو امسال نیز شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل با مشت های گره کرده ی ملت انقلابی ایران در اقصی نقاط کشور طنین انداز خواهد شد.

در ادامه این بیانیه امده است:دشمنی دیرینه ی ایالات متحده ی آمریکا و هم پیمانان آن با نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی ایران درطول 39  سال گذشته به انحاء مختلف قابل مشاهده بوده است؛ به ویژه سخنرانی سخیف دونالد ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل متحدد واعلام  عدم پایبندی جمهوری اسلامی ایران به مفاد برجام که تداعی کننده ی  فرمایشات حکیمانه ی  رهبر معظم انقلاب است که فرمودند: هرگونه خوشبین بودن و اعتماد به آمریکا نتیجه ای جز خواری و ذلت برای ملت ایران در پی نخواهد داشت.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی اردبیل از دولت نیز انتظار خواست با تدابیر صحیح و اصولی درصدد رفع مشکلات کشور به ویژه معیشت مردم و اشتغال و ازدواج جوانان بر آید و در راستای نهادینه کردن فرهنگ و اقتصاد مقاومتی که راه علاج بسیاری از مشکلات کنونی کشور است، اقدامات شایسته ای انجام دهد.

امضاء کنندگان بیانیه:

بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان علامه طباطبایی اردبیل

بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان بنت الهدی صدر اردبیل

بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی فرهنگیان آزادگان نیر

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور واحد نمین

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور واحد نیر

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور واحد رضی

بسیج دانشجویی آموزشکده فنی رازی اردبیل

بسیج دانشجویی آموزشکده فنی فاطمه (س) اردبیل

بسیج دانشجویی موسسه غیرانتفاعی نوین اردبیل

بسیج دانشجویی موسسه غیرانتفاعی مقدس اردبیلی

بسیج دانشجویی مرکز علمی -کاربردی جهاد کشاورزی اردبیل

بسیج دانشجویی دانشکده فناوری های نوین نمین

ارسال نظرات