فرمانده ناحیه حضرت علی اکبر علیه السلام شهرستان اشتهارد؛

استکبارستیزی مقوله سیاسی جناحی نیست/ شعار 13 آبان همچنان «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» است.

سرگرد ترابی فرمانده ناحیه اشتهارد در آستانه یوم الله ۱۳ آبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموزی اظهار داشت: روز ۱۳ آبان، یادآور حوادث مهمی است که در شکل گیری انقلاب اسلامی و بیرون راندن مظهراستکبار یعنی آمریکا از ایران نقش اساسی داشت.
کد خبر: ۸۹۴۳۵۶۲
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرگرد ترابی فرمانده ناحیه اشتهارد در آستانه یوم الله ۱۳ آبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموزی اظهار داشت: روز ۱۳ آبان، یادآور حوادث مهمی است که در شکل گیری انقلاب اسلامی و بیرون راندن مظهراستکبار یعنی آمریکا از ایران نقش اساسی داشت.

استکبارستیزی مقوله سیاسی جناحی نیست/ شعار 13 آبان همچنان «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» است.
سرگرد ترابی افزود: استکبارستیزی مقوله سیاسی جناحی و مقطعی نیست بلکه وظیفه و باور دینی است و هدف از بعثت انبیا نیز استکبارستیزی است.

فرمانده ناحیه اشتهارد تأکید کرد: امکان ندارد کسی خود را مسلمان و انقلابی بداند ولی استکبارستیز نباشد و این روحیه در زندگی‌مان جاری است ولی ۱۳ آبان به‌عنوان نمادین با این عنوان نام‌گذاری شده است، این روز در تاریخ معاصر ما دارای جایگاه ویژه ای است چرا که ۱۳ آبان نقطه عطفی‌ در تاریخ مبارزات و مجاهدت مردم ایران اسلامی می باشد.

وی افزود:امریکا بداند زمانیکه قدرت های زورگو با این مردم و ملت با ادبیات استکبار برخورد کنند مردم نیز در برابر این ادبیات و گفتمان می ایستند و هزینه های این ایستادگی را پرداخت می کنند ولی از دایره استدلال و منطق ضداستکبار خودشان خارج نمی شوند.

سرگرد ترابی با دعوت از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان اضافه کرد: با توجه به تهدیدات دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی بر همگان لازم است در این روز حضوری پرشور داشته باشند، و همه اقشار جامعه به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان استکبارستیز با هدف مقابله با جبهه کفر، شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر می‌دهند.

وی در پایان تصریح کرد: امیدواریم راهپیمایی ۱۳ آبان امسال اشتهارد هم هرچه باشکوه تر برگزار شود و تجلی بخش وفاق و انسجام داخلی در برابر زورگویی و بی منطقی دولت ها و قدرت های مستکبر عالم باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار