مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان زنجان:
جامعه ما باید جامعه زینبی باشد و به مسائل با نگاه فلسفی باید نگاه کرد.
کد خبر: ۸۹۴۳۵۷۶
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان زنجان در مراسم خطبه خوانی حضرت زینب(س) شهر آببر با اشاره به کرامات حضرت زینب(س)، گفت: این بانوی بزرگ اسلام ارتباط ویژه ای با خدا داشت و چه مصیبت ها و اسارتهایی که متحمل نشد بنابراین همه باید مثل این بزرگوار در مسیر زندگی درس پس دهیم.

حجت الإسلام مسعود صفیاری افزود: حضرت زینب(س) با خطبه خوانی در مجلس یزیدبن معاویه بساط سلطه، کبر و غرور و نگاه فرعونی یزید را در هم ریخت .

وی با اشاره به فرمایش حضرت زینب خطاب به یزید  اظهار داشت: "درست است من دست بسته و همراه تعدادی اسرا هستم ولی بدان در نزد من به اندازه پشه ای ارزش نداری گفتنی است این نشان از عظمت آن بانوی داغدیده در نزد خداوند متعال است."

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان زنجان مجلس خطبه خوانی حضرت زینب(س) را مجلسی بلند و متعالی دانست و تصریح کرد: جامعه ما باید جامعه زینبی باشد و به مسائل با نگاه فلسفی باید نگاه کرد.

حجت الإسلام صفیاری افزود: مقام حضرت زینب کبری(س) را باید از دیدگاه رهبری دید بنابراین در کجای تاریخ دیده شده است که یک زن رهبری یک انقلاب را برعهده بگیرد و با وجود مشکلات فراوان در مسیر به سرمنزل مقصود برساند.

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی زنجان با اشاره به اینکه حضرت زینب(س) رهبر انقلاب تاریخی حسین است، گفت: این پرچم استقلال مدیون مدیریت بحران حضرت زینب کبری(س) است که امروز به دست ما انسانها رسیده است گفتنی است سخت ترین فضای مدیریتی مدیریت بحران است که آن بانوی بزرگوار اسلام مدیریت عاطفی اسرا، مدیریت عزت و مدیریت افکارعمومی را برعهده داشت.

گفتنی است، مراسم خطبه خوانی حضرت زینب(س) با حضور حجت الإسلام مسعود صفیاری مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان زنجان و هیئت همراه، بسیج جامعه زنان و مسئولین ادارات شهرستان طارم در محل مجتمع فرهنگی هنری شهید بهشتی شهر آببر برگزار شد.

 

 

 

 

 

ارسال نظرات