این دیدار با هدف ارج نهادن به مقام والای خانوده شهدای گران قدر هشت سال دفاع مقدس ، توسط سرپرست مدیریت پالایشگاه اول ؛ مسئول تربیت و آموزشحوزه مقاومت بسیج کارگری حضرت امیرالمومنین (ع) و اعضای شورای پایگاه از خانواده شهید آگوشی در شهرستان عسلویه صورت گرفت .
کد خبر: ۸۹۴۳۵۷۷
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰

بازدید پایگاه مقاومت کارگری از خانواده شهید آگوشیبه گزارش بسیج کارگری کشور خبرگزاری بسیج، سرپرست مدیریت پالایشگاه اول در این دیدار معنوی گفت : امروز جامعه اسلامی و همه کسانی که در ان با آسایش و آرامش زندگی می کنند، مرهون خون پاک شهداست.

مهرداد عبدی عنوان د اشت: خانواده شهیدان گرانقدر کشور با اهدای بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگ را انجام دادندو اکنون نظام مقدس جمهوری اسلامی با همین ایثارها و جاری شدن خون پاک شهیدان ؛ با عزت در مسیر شکوفایی حرکت می کند.

اکنون کارکنان و سربازان جبهه اقتصادی کشور در مجتمع گاز پارس جنوبی با تلاش خستگی ناپذیر در راه عزت و سربلندی کشور گام برمی دارند.

این مقام مسئول با اشاره به جایگاه والای خانواده شهداء در جامعه یادآور شد: هر چه در راه تکریم و احترام به خانواده های معظم شاهد و ایثارگر تلاش شود کم و ناچیز است .و خدمت به خانواده های معظم شهداء و جانبازان که در راه خدا از جان خویش خالصانه گذشتند کار یبسیار ارزشمند و عبادتی بزرگ است .

گفتنی است تجلیل از خانواده شهید آگوشی و تجدید با پیمان های دفاع مقدس پایان بخش این دیدار معنوی بود .

انتهای پیام/ر

ارسال نظرات