خبرهای داغ:
همزمان با سراسر کشور؛

برگزاری راهپیمایی و تجمع عظیم 13 آبان در کنگاور

همزمان با سراسر کشور راهپیمایی و تجمع عظیم و با اقتدار 13 آبان در میدان امام کنگاور برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۴۳۵۹۹
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کنگاور، همزمان با سراسر کشور مراسم گرامیداشت سالروز 13 آبان، روز تسخیر لانه‌ جاسوسی و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی جلوه گر روحيه استقلال طلبی و هويت انقلابی مردم ايران بوده امروز با حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم ظلم ستیز استان به ویژه دانش آموزان، فرهنگیان، دانشجویان و دانشگاهیان در میدان امام شهرستان کنگاوربرگزار شد.

 

این مراسم که با هدف تجلیل از دانش آموزان پیشگام در حرکت انقلابی روز 13آبان و تبیین اندیشه های امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)در خصوص ماهیت سودجویانه آمریکا و جبهه جهانی آمریکا برگزار شد، مردم باغیرت و انقلابی کنگاور همگام با سایر شرکت کنندگان در محل تجمع حضور یافته و دوشادوش دیگر هموطنان بار دیگر ضمن تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب اسلامی و آرمان های مقدس انقلاب و شهدا، تفکیک ناپذیری استکبار ستیزی از اصول انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشته و فریاد برائت از استکبار و مشرکان را سر دادند.

 

تجمع کنندگان با شعار محوری «مرگ بر امریکا» با مشت‌های گرده کرده و سر دادن شعارهای مختلف ، پلاکاردهای حاوی شعارهای استکبارستیزی نظیر «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «من هم یک سپاهیم»، «غیرت انقلابی» و «لبیک یا خامنه‌ای» و .... حمل کرده و پرچم آمریکا و اسرائیل را به عنوان نمادهای اسکتبار جهانی، زیر پا انداخته و به آتش کشیدند.

 

در ادامه، قطعنامه تظاهرات سراسری یوم‌الله ۱۳ آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» توسط برادر بسیجی جواد سلطان آبادی قرائت شد و مهندس علیرضا ایزدی فرماندار شهرستان به ایراد سخنرانی پرداخت.

 

از جمله نکاتی که در کنار تجمع امروز به چشم می‌خورد، نصب بیلبوردها و حمل پلاکاردهایی با مضمون «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود» و «داوطلب تدریس خصوصی جغرافیا به ترامپ هستیم» است که این بیلبوردها اخیرا مورد توجه قرار گرفته و به عبارتی به یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا پاسخ و به صداقت آمریکایی‌ها طعنه می‌زند.

 

ارسال نظرات