خبرهای داغ:
استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه پرچمدار و جلودار استکبار ستیزی امام و ملت ایران هستند گفت: ضلع سومی که 13 آبان برای همیشه به تارک ایران اسلامی نقش کرد و تا ابد به فضل الهی ماندگار می ماند روز مبارزه با دشمن درجه یک جهان بشریت ، روز استکبارستیزی است.
کد خبر: ۸۹۴۳۶۰۰
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید محمود وزیری امروز در مراسم راهپیمایی 13 آبان در جمع مردم بیرجند با بیان اینکه امروز سه مناسبت دارد اظهارداشت: سالگرد تبعید ظالمانه امام امت در سال 43 ، سالروز حمله دژخیمان پهلوی به دانشگاه تهران و به شهادت رساندن دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی  و تصرف خانه امن آمریکایی ها در تهران توسط دانشجویان پیرو خط امام اضلاع مثلث یوم الله 13 آبان است.

وی عنوان کرد: ضلع اول مثلث الهی و پر تاثیر امامت و رهبری، تبعید امام در سال43 است که سبب شد در سراسر منطقه فریاد اسلام خواهی و مردم در کنار امام برای حاکمیت دین در صحنه مبارزات گام بردارند.

وزیری با تاکید بر اینکه اگر بخواهیم نهضت الهی بماند باید در زمینه تربیت و جذب جوانان همت کنیم و جوانان را تحت پوشش قرار دهیم افزود: در منطقه غرب آسیا یا خاورمیانه دشمن با سوء استفاده از تمام ابزار، تکنولوژی و توانایی که دارد برای جذب جوانان به فرهنگ بیگانه شب و روز تلاش می کند.

وی با بیان اینکه شما برای نگاه داشتن فرزندان خود در راه انقلاب چه اقداماتی انجام داده اید خاطرنشان کرد: سازمان ها و نهادهای مانند آموزش و پرورش، تربیت بدنی ، تبلیغات اسلامی، مساجد و شورای مدیریت مساجد مورد خطاب هستند چه طرح جدیدی برای مبارزه با استکبار جهانی و جذب جوانان در راه انقلاب در انداختید.

ولایت، جوانان و استکبارستیزی سه ضلع مثلت یو م الله 13 آبان

استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: ضلع اول مثلت 13 آبان رهبری و ضلع دوم آن رسیدگی به جوانان است که در سال 57 در دانشگاه تهران در خون خود دست و پا زدند و سال بعد جوانان با دست خالی از دیوار لانه جاسوسی آمریکا بالا رفتند و توسط دولت وقت و مزدوران خارجی مورد نکوهش و تهدید قرار گرفتند اما نترسیدند.

وی ابراز داشت: امروز خیل عظیم جوانان خیز برداشتند و برای شهادت در راه خدا در سوریه جهاد کردند و همانند شهید حججی از شهادت نترسیدند . امروز دنیای استکبار این خیزش و پردازش جوانان را نمی پسندد.

وزیری خطاب به مسئولین و مدیران اظهار داشت: مدیران ارشد در هر کشوری بخواهند نقشه ای را پیاده کنند ابتدا روی جوانان کار کارشناسی انجام می دهند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند " باید سه عنصر ایمان، امید و انرژی را در جوانان تقویت کنیم" خطاب به مدیران و والدین افزود: برای اینکه جوانان این سه عنصر را از دست ندهند چه کرده اید؟

برای از دست نرفتن ایمان، امید و انرژی جوانان چه کرده اید؟

این مبلغ بین المللی تصریح کرد: وای بر ما اگر مراسم این چنین برگزار شود و صرف همایش تشکیلاتی باشد، وای بر جامعه ای که به ظواهر بیندیشد و از باطن و تاثیرگذاری امور غافل شود  و وای بر کسی که بداند و بفهمد اما تغافل پیشه کند.

وی با تاکید بر اینکه جوانان دچار استرس و فشار هستند این فشار باید کم شود تا نور امید بالا رود گفت:  پتانسیل ترقی و سکوی پرش هر جامعه جوانان هستند و باید کمک کرد تا از فراز سکو بپرند و به بالندگی برسند.

وزیری متذکر شد: اگر زمینه ها برای رشد و شکوفایی جوانان مهیا نشود؛ باورهای ایمانی تضعیف ، امید کمرنگ و غرب گرایی و غرب باوری در ذهن و دل جوان پدیدار می شود.

وی با بیان اینکه پرچمدار و جلودار استکبار ستیزی امام و ملت ایران هستند افزود: ضلع سومی که 13 آبان برای همیشه به تارک ایران اسلامی نقش کرد و تا ابد به فضل الهی ماندگار می ماند روز مبارزه با دشمن درجه یک جهان بشریت ، روز استکبارستیزی و گفتن شعاری که برای اولین بار در تاریخ بشری ترسط مردم ایران اسلامی به رهبری امام خمینی در دنیا طنین انداز شد.

شیطان بزرگ  لحظه ای از چیدن انواع دام ها برای درو کردن محصول انقلاب غافل نشده است

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه استکبار یا شیطان بزرگ آمریکاست که لحظه ای از چیدن انواع دام ها برای درو کردن محصول انقلاب غافل نشده است تصریح کرد:  قابل توجه کسانی که گمان می کنند شرایط عوض شده و چرخشی در سیاست های آمریکا بوجود آمده در قرآن داریم " کافران هرگز دست مودت و دوستی به شما نمی دهند ".

وی با اشاره به اینکه بعضی ها نسبت به ریشه قرآنی داشتن آمریکا در ذهن جوانان تردید ایجاد می کنند گفت: در بیش از 25 آیه از قرآن کریم داریم که ای وای بر برکفار و دشمنان اسلام، مرگ بر ظالمان، کافران، مستکبران و مرفهان بی درد در جای جای قرآن دیده می شود.

وزیری با بیان اینکه پشتوانه مرگ بر آمریکا آیات وحی مبین است گفت: لبخند آمریکایی ها برای تزویر، ریاکاری و کلاه برداری است نه نشات گرفته از خدمت به مردم، در برجام نامردمان کاخ سفید و سیاه این را به سراسر عالم نشان دادند.

در صورتی پیروزیم که نقاط قوت را تقویت کنیم

وی با بیان اینکه تکلیف ما چیست؟ اظهارداشت: در مقابل همه آسیب ها و دام هایی که آمریکای جنایتکار پیش پای مردم ما پهن کرده در صورتی پیروزیم که نقاط قوت را تقویت کنیم.

این مبلغ بین المللی با بیان اینکه اولین  نقطه قوت ما اطاعت و رهروی از امام فرزانه نظام و جهان اسلام امام خامنه ای(مدظله العلی) است افزود: دومین نقطه قوت ارتقاء سطح علمی و نظامی است .

ملت ایران سپاه ، نیروهای مسلح و ارتش را بسان نگین انگشتری زیبنده خود می داند

وی با بیان اینکه سپاه یعنی سرفرازی، پرچمداری، ایمان و انرژی در مبارزه با دشمن قداره و شیطان بزرگ اظهارداشت: مادر تحریم های سپاه عملیاتی شد و سپاه را مورد محاصره اقتصادی قرار دادند .

وزیری ادامه داد: ملت ایران سپاه ، نیروهای مسلح و ارتش را بسان نگین انگشتری زیبنده خود می داند و لحظه ای در حفظ آن کوتاهی نخواهد کرد . دشمن حق دارد سپاه را محاصره کند چون سپاه در هر کشوری حضور رسمی یا مستشاری داشته معجزه آفریده و بینی دشمن را به خاک مذلت کشیده است.

باید در برابر رژیم سفاک آمریکا با تمام قوا ایستاد

وی تاکید کرد: همانطور که رئیس جمهور در مجلس اعلام کرد که باید به سیستم دفاعی بهتر از گذشته پرداخت ، باید موشک ها را ساخت، کلاهک ها را تکمیل کرد و در برابر رژیم سفاک آمریکا با تمام قوا ایستاد و بدانید وعده الهی حق و قطعی است.

وی با بیالن اینکه تقویت روحیه بسیجی و نشر فرهنگ مقاومت در سایر نقاط دنیا از دیگر مولفه های قدرت آفرین است گفت: مردم سوریه، لبنان ، عراق، سومالی و حتی در آفریقا از حجاب بانوی انقلابی ایران الگو می گیرند. فرهنگ بسیجی در حال رشد و نمو در منطقه است . در اربعین حسینی جوانان و بانوان بیشترین حضور را دارند.

استاد حوزه و دانشگاه بیان داشت: رویش مدیران جوان، متعهد، متخصص و انقلابی  و نیز رویکرد انقلابی در سطوح مختلف حوزه های علمیه بر عهده علما و روحانیون از مولفه های تقویت قدرت در کشور است.

رویکرد انقلابی در همه لایه های حوزه علمیه باید تقویت شود

وی با بیان اینکه این رویکرد انقلابی در همه لایه های حوزه علمیه باید تقویت شود، خطاب به طلاب و علما اظهارداشت: با بیان منطقی و مستدل راه را برای استکبار و ظالمان زمان بدون هیچ هزینه ای ببندید و جوانان را از مسیرهای انحرافی دشمن در فضای مجازی برگردانید.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: رهبر انقلاب در دیدار غیرعمومی خطاب به مسئولین فرمودند " نسبت به مواجهه با نقض عهد دشمن در کشور یکصدا بلند شود" و مراسم 13 آبان نماد وحدت و همدلی در ایران اسلامی است.

وی تاکید کرد: همه اقشار ایران اسلامی برای چندمین بار در راه مبارزه با استکبار نه تنها در برابر سیاست های کاخ سیاه ساکت نمی نشینند بلکه در جای جای کشور و همه مجریان، ارتش سپاه وغیره شعار دیروز و امروزشان مرگ بر آمریکا است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها