امام جمعه کلیبر در حاشیه آیین بدرقه دانش آموزان این شهرستان به شمالغرب، گفت: راهیان نور یک حرکت معنوی و در امتداد حماسه حسینی است چراکه در این سفر با شهیدان دوران دفاع مقدس که دانش آموخته مکتب امام حسین و عاشورا بودند تجدید عهد می شود.
کد خبر: ۸۹۴۳۶۳۳
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید حسن موسوی در گفتگو خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، ادامه داد: بنابرین راه شهدا همان راه شهدای کربلا بوده و آن ها از امام خود درس شهادت اخذ کرده بودند و دانش آموزان و جوانان انقلابی باید بدانند چراغی که امام حسین(ع) در روز عاشورا با خونش روشن کرده خاموش شدنی نیست و تا قیامت روشنی بخش وهدایتگر خواهد بود.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به همایش اربعین حسینی گفت: حسینی ها در این همایش با همدیگر اعلام همبستگی می کنند و به جهانیان اعلام می دارند که ائمه و اعتقادات دینی مرکز ثقل همبستگی و اخوت می باشند و حماسه پر شور و شعور عاشورا تا قیامت زنده خواهد ماند.

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: البته لشکر کفر و لشکر یزیدی مربوط به زمان امام حسین نیست بلکه حق و باطل همیشه بوده و است و امروز نیز یزیدیان زمان فروانند و پنجه در پنجه حق شده اند ولی باید بدانند که در نهایت وعده پیروزی بر حق داده شده و آن ها با وجود امکانات زیاد بازنده خواهند بود.

175نفر از دانش آموزان دختر کلیبری با چهار دستگاه اتوبوس برای بازدید از مناطق عملیاتی به شمالغرب اعزام شدند.

 

ارسال نظرات