امروز وظیفه ما بنا بر فرموده مقام معظم رهبری مبارزه با استکبار و خنثی کردن توطئه های پیچیده دشمن است.
کد خبر: ۸۹۴۳۶۵۴
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری ؛ حجت الاسلام علی دهقانی اظهار کرد: امروز وظیفه ما بنا بر فرموده مقام معظم رهبری مدظله العالی مبارزه با استکبار و خنثی کردن توطئه های پیچیده دشمن است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجن در جمع راهپیمایان روز 13 آبان ضمن تسلیت ایام اربعین  ، روزملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز را گرامی داشت .

وی در ادامه افزود: به این جمله حضرت امام خمینی (ره) اشاره کرد که فرمودند تسخیر لانه جاسوسی انقلاب دوم بود که به مراتب از انقلاب اول با عظمت تر است.

دهقانی  عنوان کرد: علت اینکه ما با استکبار مبارزه می کنیم دشمنی نظام سلطه با انقلاب اسلامی است .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بروجن در ادامه به چند مورد از دشمنی های استکبار جهانی با ایران اشاره کرد و گفت: امروز وظیفه ما بنا بر فرموده مقام معظم رهبری مبارزه با استکبار و خنثی کردن توطئه های پیچیده دشمن است.

حجت الاسلام دهقانی در بخش دیگری از سخنان خود به مسلئه نفوذ اشاره کرد و تصریح کرد: نفوذ یعنی تغییر اساسی در افکار ، سبک زندگی ، رفتار و کردار و... ، وباید مسئله نفوذ را باید جدی گرفت .

وی عنوان داشت: بعضی پیشرفت و توسعه را در تعامل با استکبار می دانند و این در حالی است که پشیرفت در اقتصاد مقاومتی است و تنها راه نجات ما تکیه برتوان داخلی و جوانان است .

ارسال نظرات