خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه:

آمریکا آرزوی نفوذ و از بین بردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به گور خواهد برد

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه گفت: آمریکا آرزوی نفوذ و از بین بردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به گور خواهد برد.
کد خبر: ۸۹۴۳۶۷۰
|
۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از خراسان جنوبی، سروان ابراهیم کریمی در مراسم پایانی راهپیمایی ۱۳ ابان در اجتماع مردم شهرستان زیرکوه با بیان اینکه یوم الله ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی است، اظهارداشت:این انگیزه حضور شما برخواسته از ایمان و ولایت مداری شما مردم شریف است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه،خاطرنشان کرد:امروز همه مردم با شناختی که از دشمن داشتند و با بصیرتی که از دشمنان داخلی و خارجی داشتند قدم در این راهپیمایی بزرگ گذاشتند.

وی تصریح کرد:آمریکا فقط با ملت ایران و رهبر و دولت ایران روحیه استکباری ندارد بلکه با همه کشورها این روحیه استکباری را دارد.

کریمی اذعان داشت:استکباری دارد و این خصلت آمریکاست بنابراین باید هوشیار باشیم گول لبخندهای آمریکا را نخوریم.
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه گفت:آمریکا با تحریم و تهدید درصدد اختلاف و فاصله انداختن بین مردم و مسوولان و ضربه زدن به نظام بود اما مردم بیدار ایران اسلامی با حضور در صحنه های مختلف پاسخ محکمی به یاوه گویی های آمریکا دادند.


پیام ملت ایران این است که آمریکا از تاریخ عبرت بگیرد
وی با بیان اینکه پیام ملت ایران این است که آمریکا از تاریخ عبرت بگیرد،‌بیان داشت:این را بدانیدکه ایران اسلامی به برکت خون شهدا و حضور مردم عزیز پرقدرت تر از همیشه است و در عوض آمریکا و قدرت های پوشالی رو به زوال هستند.

کریمی خاطرنشان کرد:امروز مسوولان ما و مردم عزیز ما به دنبال استقلال و آزادی ،فناوری و پیشرفت های علمی هستند و به دنبال این هستند تا ملت های مظلوم منطقه را از یوغ استکبار آزاد کنند و این حق هر ملتی است.

وی بیان کرد:امروز زمان ظلم و ستم به پایان رسیده است و انقلاب اسلامی هم به دنبال همین اهداف است و در این راه ذره ای درنگ نخواهد کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه، گفت:لازم است دولتمردان آمریکا بدانند همه مسوولان و مردم ما در راه مبارزه با استکبار همصدا و متحد هستند.

وی تاکید کرد:امروز همه باید تلاش کنیم تا اهداف انقلاب اسلامی محقق شود و راه شهدای عزیز ادامه پیدا کند.
کریمی بیان داشت:امروز نفوذ ایران اسلامی در کشورهای جهان بسیار بالاست و از طرفی همه نقشه های آمریکا در منطقه با شکست مواجه شده است و آمریکا از این عصبانی است.


آمریکا چون در جبهه سخت به نتیجه نرسید امروز دنبال مذاکره است و از این راه به دنبال نفوذ است بنابراین باید بسیار مواظب باشیم.
وی اذعان داشت:ما این را اعلام می کنیم که آمریکا آرزوی نفوذ و از بین بردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به گور خواهد برد.


کریمی گفت:هدف آمریکا از مذاکره جلوگیری از پیشرفت دانش هسته ای ، نفوذ در زمینه های مختلف فرهنگی،سیاسی و اقتصادی ،ایجاد اختلاف میان ایران اسلامی و جبهه مقاومت و جلوگیری از کمک مردم در راه کمک به مظلومین جهان است.

وی بیان داشت:دولتمردان آمریکا امروز پیشرفت های همه جانبه ایران را در صحنه های داخلی و بین المللی مشاهده کرده اند و وحشت دارند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها