مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان:
مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: روحیه جهادی و اقتصاد قوی و مقاوم پایه‌های اقتدار نظام ما هستند این در حالی‌است که ضعف در شناخت دشمن، آفت استکبارستیزی است.
کد خبر: ۸۹۴۳۷۰۳
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام شمس‌الله جلیلیان، مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، در مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در مصلی الغدیر خرم‌آباد، گفت: روحیه جهادی و اقتصاد قوی و مقاوم پایه‌های اقتدار نظام ما هستند این در حالی‌است که ضعف در شناخت دشمن، آفت استکبارستیزی است.
وی با بیان این‌که استکبار در مقابل نظام ما شکست خورده است، عنوان کرد: سند شکست‌پذیری استکبار در مقابل ایران آن است که هر که توانست بر علیه ما به کار گرفته اما هیچ کاری از پیش نبرده است این در حالی‌است که احساس بغض و کینه نسبت به دشمنان نباید فراموش شود.
حجت‌الاسلام جلیلیان با بیان این‌که در طول تاریخ فرعون‌ها و دولت‌های ظالمی بودند که قصد دخالت در امور ملت‌ها را داشتند، تصریح کرد: در قرآن‌کریم به نام فرعون‌ها و مستکبرانی که خود را به دخالت در امور دیگران آزاد می‌دانستند، اشاره شده است.
مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، ۱۳ آبان را روز مقابله با استکبار جهانی و یک روز مهم و سرنوشت‌ساز در تاریخ کشور دانست و گفت: در ۱۳ آبان سال ۴۲ کابینه اسدالله علم با حمایت آمریکا لایحه مصونیت قضایی برای اتباع آمریکا را صادر کرد که حضرت امام خمینی(ره) با سخنرانی قاطع و شجاعانه خود مردم را آگاه کرد.
وی با بیان این‌که در ۱۳ آبان ۵۷ دانش‌آموزان به‌دلیل دخالت بیگانگان در کشور راهپیمایی کردند و به خاک و خون کشیده شدند، تصریح کرد: در ۱۳ آبان سال ۵۸ سفارتخانه آمریکا که عملاً به جاسوس خانه تبدیل شده بود توسط دانشجویان پیرو خط امام تسخیر شد.
حجت‌الاسلام جلیلیان، با طرح این سؤال که چرا باید با آمریکا دشمن باشیم، افزود: پس‌از ۶۰ سال از سرنگونی دولت مصدق، سازمان اطلاعات آمریکا اسناد محرمانه را منتشر و به نقش آمریکا در براندازی دولت مصدق اشاره کرد این در حالی‌است که توطئه نوژه همدان برای برگرداندن بختیار توطئه دیگر آمریکا و دشمنی استکبار با ایران است.
مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، با بیان این‌که نه گفتن به آمریکا و استکبارستیزی، منافع زیادی برای کشور ما به ارمغان آورده است، خودباوری ملی ایران نتیجه نه گفتن به استکبار دانست و خاطرنشان کرد: دستیابی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به فن‌آوری هسته‌ای و بومی کردن آن، دستیابی به پیشرفت‌های اعجاب آور از نظر صنایع دفاعی نیروهای مسلح از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  و نه گفتن به آمریکا است.
وی حمایت از بزرگ‌ترین گروه‌های تروریستی را از دیگر توطئه‌های آمریکا دانست و با بیان این‌که آمریکا با دامن زدن به درگیری‌های قومی و طایفه‌ای درصدد ناامن کردن منطقه است، افزود: فتنه ۸۸ به بهانه تقلب در انتخابات  توسط آمریکا برنامه‌ریزی شده بود، که طی آن چند نفر لجوج عَلم شدند، و این افراد هنوز به دامن ولایت برنگشته‌اند.

ارسال نظرات