خبرهای داغ:
امام جمعه شهرضا:

راهپیمایی ۱۳ آبان بیانگر نفرت مردم از یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی است

امام جمعه شهرضا گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان بیانگر نفرت مردم ایران از یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی است.
کد خبر: ۸۹۴۳۷۲۳
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۱

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرضا، حجت‌الاسلام سیف الله یعقوبی در مراسم راهپیمایی 13 آبان با بیان اینکه حرکت عظیم دانش آموزان در 13 آبان سال 57 برگ زرینی از تاریخ پر بار جمهوری اسلامی ایران است، اظهارداشت: ملت شریف ایران همیشه و در همه حال پشتیبان مقام معظم رهبری و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی با اشاره به سخنان سخیف و یاوه‌گویی‌های رئیس جمهور آمریکا، افزود: ترامپ می‌خواهد به هر نحوی نفاق و تفرقه در میان مردم و مسلمین ایجاد کند، اما ملت ایران دشمن‌شناس هستند و با اتحاد و همبستگی خود با مسئولان نظام، نقشه دشمنان را همواره نقش برآب می‌کنند.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان بیانگر نفرت مردم ایران از یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی است، گفت: امروز مردم ایران خشم خود را علیه دولت مستکبر آمریکا که ملت صلح‌جوی ایران را تروریست نامیده و همواره توهین‌هایی به آن‌ها روا داشته است، نشان دادند.

وی با بیان اینکه شعار «مرگ بر آمریکا» برای ملت ما یک فرهنگ است و همه امروز آن را به اثبات رساندند، بیان کرد: سه واقعه مهم دست به دست هم داد تا روز مبارزه با استکبار جهانی شکل بگیرد، تصویب قانون کاپیتولاسیون و اعتراض شدید امام(ره) و اینکه ایشان علما را فراخواندند و برای اسلام اعلام خطر کردند، که سرانجام سبب شد، امام (ره) را به ترکیه تبعید کنند و کشتار دانش‌آموزان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا 13 آبان را به یوم‌الله فراموش‌نشدنی تبدیل کرد.

یعقوبی تصریح کرد: امروز مردم با حضور پرشور خود در این راهپیمایی به دنیا نشان دادند که با سیاست‌های استکباری مخالف هستند و مقابل آن می‌ایستند.

وی افزود: اگر امروز امریکا به دنبال محدود کردن جمهوری اسلامی ایران و اعمال تحریم علیه سپاه است به خاطر شکستهایی است که از سپاه و ارتش و بسیج و نیرویهای نظامی و انتظامی ما خورده است.

به گزارش خبرگزاری بسیج، در پایان مراسم قطعنامه سراسری یوم‌الله 13 آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» قرائت شد و پرچم اسرائیل و آمریکا آتش زده شد.

ارسال نظرات