سید ساجد یعقوبی
یادواره شهدای والامقام عملیات والفجر 4 با محوریت سردار شهید شاپور برزگر و امیران شهید خلبان غفور جدی اردبیل و شهید ضیاءالدین ذاکر در اردبیل برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۴۳۷۲۸
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲

یادواره شهدای والفجر 4 در اردبیل برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با بیان این مطلب افزود: با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال مواریث ارزشی هشت سال جنگ تحمیلی به نسل های بعدی به شکل مرتب یادواره های شهدا در شهرهای مختلف استان اردبیل برگزار می شود تا همواره بر تداوم راه عزتمند و سرافرازانه شهدا افتخار کنیم.

سردار جلیل بابازاده قانع خاطرنشان کرد: یادواره شهدای عملیات والفجر 4 روز یکشنبه 14 آبان بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد محله معجز اردبیل با حضور خانواده های شهدا و ایثارگران و آحاد مردم برگزار می شود تا تکریم و تجلیل از خانواده های شهدا و پاسداشت یاد و نام این عزت آفرینان انجام شود.

وی با بیان اینکه دشمنان امروز انقلاب اسلامی را از هر جهت مورد هجمه و تهدید سخت قرار داده اند، بیان کرد: در این شرایط خطیر تنها راه رجوع عزتمندانه ما در خنثی کردن توطئه های دشمنان تکیه بر فرهنگ ایثار و شهادت و آموزه های دینی است که در سایه آن می توان کید دشمنان را خنثی کرد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: استکبار جهانی امروز با ناامیدی تمام از تحریک گروه هایی همچون داعش در منجلاب عجیبی گرفتار آمده اند که همواره بر ناکامی خود اذعان دارند که در چنین شرایطی که جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت قرار گرفته شهدای مدافع ما بزرگترین سند حقانیت ما هستند که در دفاع از حریم اهل بیت همواره پیشقدم بوده اند.

بابازاده قانع یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و دوران دفاع مقدس را گرامی داشت و افزود: استکبار جهانی از این همه ایثارگری و جانفشانی فرزندان رشید این مرز و بوم در عصبانیت و حتی سردرگمی هستند در حالی که این شهدا راه عزتمندانه ای را طی کرده و ما نیز رسالت پیمودن راه آنها را داریم.

وی اظهار داشت: سپاه استان به عنوان یک رسالت فرهنگی و ارزشی در طول سال برگزاری یادواره های متعدد را در دستور کار قرار داده تا از این طریق بتواند ارزش های ناب انقلاب اسلامی و فرهنگ ایثار و شهادت را که بر گرفته از آرمان بلند حسینی است به نسل های بعد منتقل کند.

ارسال نظرات