خبرهای داغ:
سردار سلامی گفت: هدف دشمن از نشانه گرفتن موشک ما این است که ما را خلع سلاح کنند و اگر فکر می‌کنند ما دست ازموشک‌های خود برمی داریم خواب و خیالی کودکانه است.
کد خبر: ۸۹۴۳۷۴۶
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سردار سلامی پیش از ظهر امروز در راهپیمایی ۱۳ آبان، روز ملی استکبار ستیزی که با حضور، دانشجویان، دانش آموزان،  روحانیون و اقشار مختلف مردم از میدان روح الله تا حرم حضرت فاطمه معصومه (س) در قم برگزار شد با بیان اینکه ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا از سوی دانش آموزان و دانشجویان انقلابی است گفت: این حماسه تاریخ ساز باعث شد ۱۳ آبان در تقویم کشور به عنوان حماسه سیاسی نام گیرد.
 
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امام راحل (ره) از این روز به عنوان شجاعت سیاسی نام برده اند و فرمود: «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» و مردم با همین شعار در طول ۳۹ سال بعد از پیروزی انقلاب، همیشه در صحنه بوده و انقلاب را حمایت کردند، عنوان کرد: امام راحل توانست با شناختی الهی از معنای قدرت دستگاه مادی، استکبار جهانی را تشخیص دهد و هیمنه قدرت پوشالی آمریکا را درهم شکند.

سلامی گفت: اشغال سفارت آمریکا نشان از غلبه عظیم بر امپراطوری بود که دارای قدرت نظامی، سیاسی و اقتصادی در منطقه و جهان است، و خدا خواست این قدرت پوشالی بدست سربازان دینی خمینی (ره) درهم شکند و درهم شکست.
 
جانشین فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه بعد از اشغال سفارت، آمریکا به ایران حمله کرد، اما هر بار دچار شکست مفتضحانه شد و ایران را ترک کرد، گفت: از زمان پیروزی انقلاب تا کنون آمریکا اقدام به هر نوع فتنه علیه نظام و انقلاب زده که مهمترین آن جنگ تحمیلی و تحریم‌ها علیه نظام بود، ولی خدا نخواست این فتنه‌ها به سرانجام برسد.
 
وی با بیان اینکه انقلاب امام راحل ثابت کرد که براساس دین می‌شود حکومت کرد و این را کمتر کسی باور داشت، ولی با این حال دشمنان هم نمی‌خواستند چنین انقلابی در خاورمیانه پا گیرد، عنوان کرد: دشمنان بعد از پیروزی انقلاب فتنه‌ها زیادی را طراحی کرده اند که یکی تئوریزه کردن انقلاب از درون و تهی کردن انقلاب از آرمان‌های امام راحل (ره) بود.
 
سلامی با تاکید بر اینکه اکنون اعتبار سیاسی نظام به عظمت انقلاب جهانی شده و خاورمیانه را در نوردیده و توانست در مسائل مختلف پیشرفت قابل توجه‌ای کند، گفت: استکبار در هر زمانی با فتنه جدید وارد میدان شده، ولی هر آنچه تا الان بافته اند، علیه خود آن‌ها تمام شده که نمونه آن پرورش و تربیت تروریست و تفکر داعشی است.
 
جانشین فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه رهبرانقلاب هم توانست پا در جای امام راحل (ره) گذارد و همان اهداف انقلابی را تا کنون در کشور اجرا کند و نظام را به گونه‌ای مدیریت که توطئه‌های دشمنان ناکام بماند، اظهار داشت: اگر نگاهی کوتاه به تاریخ این روز‌های کشور بیندازیم حقیقت‌ها خواهیم دید.
 
وی با بیان اینکه رهبر انقلاب با مدیریت درست همه تهدید‌های دشمن را تبدیل به فرصت برای کشور کرده و هر آنچه آن‌ها بافته اند به نفع انقلاب تمام کرد، افزود: امروز در شرایطی قرار داریم که کشور دارای امنیت و از ثبات سیاسی خوبی برخوردار است و این نشان از شجاعت و مدیریت رهبری، ولی فقیه است که باعث خیره شدن چشم دشمنان شده است.
 
سلامی با بیان اینکه در شرایطی قرار داریم که کشور از هر سو به وسیله دشمنان احاطه شده، ولی نظام تکیه گاه همه مستضعفین و مظلومان جهان شده است، گفت: اکنون انقلاب باعث تولید قدرت جدید شده، نظامی که تواست به درستی در منطقه فعالیت کند و روزبه روز در مسائل مختلف در حال پیشرفت باشد.
 
جانشین فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه اکنون شاهد افول قدرت‌های جهانی مانند آمریکا هستیم و این افول از سوی قدرت انقلاب بوده است، اظهار داشت: در گذشته در منطقه برای دولت امریکا فرش قرمز پهن می‌کردند، ولی انقلاب باعث شده هوشیاری مردم و مسلمانان در مقابل امریکا بیشتر شود، مردم لباس جهاد برتن بپوشند و آماده نبرد باشند.
 
وی عنوان کرد: در گذشته امریکا همه منطقه را مورد تاخت و تاز قرارداده بود، ولی قدرت انقلاب موجب شده آن‌ها نتوانند به مانند گذشته به اهداف خود برسند و کشور‌های منطقه را مورد تاخت و تاز و چپاول قرار دهند.
 
سردار سلامی با بیان اینکه انقلاب همه نقشه‌های دشمنان را یکی از پس دیگری خنثی کرد و اجازه نداد اسرائیل به مانند گذشته در منطقه به جنایت خود جولان دهد گفت: نمونه دیگر درهم کوبیدن قدرت امریکا این بود که آن‌ها می‌خواستند خاورمیانه جدید ایجاد کنند، ولی این مسئله هم خنثی شده است.
 
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه توطئه جدید آن‌ها اسرائیل جدید در منطقه بود و انقلاب با قدرت خود چنین اجازه‌ای را به آن‌ها نداد، اظهار داشت: انقلاب کار کرد که آن‌ها به فکر حتی گزینه نظامی هم نباشد، چون هر کاری در منطقه از سوی آن‌ها باعث محو رژیم اسرائیل خواهد شد و حتی نقشه جغرافیای منطقه تغییر خواهد کرد و نقشه‌ای که اثری از اسرائیل در آن نخواهد بود.
 
وی عنوان کرد: دشمنان می‌دانند اگر جنگی در منطقه ایجاد شود باید همه چیز خود را در منطقه بگذارند وبروند، گفت: با این احوال دشمن می‌خواهند قوای نظامی منطقه را بر هم زد.
 
سردار سلامی با بیان اینکه هر کس می‌خواهد از موشک‌های ما در امان باشد، ملت ایران را تهدید نکند، در غیر این صورت پناهگاه خود را آماده کند افزود: هدف دشمن از نشانه گرفتن موشک ما این است که ما را خلع سلاح کنند و اگر فکر می‌کنند ما دست از موشک‌های خود برمی داریم خواب و خیالی کودکانه است.
 
جانشین فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه توطئه جدید آمریکا علیه سپاه نشانه گرفتن و تخریب سپاه است، گفت: دشمنان بداند سپاه نهاد مردمی و پیش مرگ مردم و آبروی ملت است و هرگز از انقلاب و نظام جدا نخواهد شد.
 
وی با بیان اینکه دشمنان دچار چند خطای استراتژیک در مقابل ایران شده اند، عنوان کرد: آن‌ها ملت ایران راتروریسم می‌دانند و به دنبال تغییر جغرافیای کشور می‌باشند؛ این خطا‌ها باعث شد مردم بیشتر آمریکا را بشناسند و حتی آن افرادی که کمی تردید در شناخت آمریکا داشته اند به این واقعیت برسند که نمی‌شود به او اعتمادکرد.
 
سلامی با بیان اینکه قدرت نظام بیشتر از گذشته شده و این قدرت تنها موشک نیست، گفت آمریکا بدانند همه مسئولین برای مقابله با آن‌ها متحد می‌باشند و هرگز مردم به آرمان‌های انقلاب پشت نخواهندکرد و رو درروی آمریکا خواهند ایستاد.
 
جانشین فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه نسل‌های چهارم و پنجم انقلاب هم در ادامه همان نسل‌های قبلی می‌باشند و هرگز به آرمان‌های انقلاب پشت نخواهند کرد، اظهار داشت: این حضور جوانان نشانه حمایت از انقلاب و آرمان‌های امام راحل و بصیرت است.
ارسال نظرات