عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان داشت: به امریکایی‌ها می‌گوئیم اگر دست از پا خطا کنید، توان موشکی ایران و قدرت موشکی ایران قادر است در هر نقطه‌ای که منافع شما باشد، آن را با خاک یکسان کند.
کد خبر: ۸۹۴۳۷۴۸
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سید عزت الله ضرغامی ظهر امروز در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در مشهد اظهار داشت: لانه جاسوسی آمریکا یک سفارتخانه نبود بلکه مکانی بود که تا زمان پیروزی انقلاب تمامی برنامه‌ها را برای حفظ شاه و طاغوت انجام داد.

وی بیان داشت: برخی اسناد نشان داد افرادی در دولت موقت و حتی در حد سخنگوی دولت موقت، خودشان از محور‌های جاسوسی بودند و بعداً همه این‌ها محاکمه شدند و زندان رفتند.

وی افزود: دانشجویان با تسخیر لانه جاسوسی می‌خواستند یک حرکت نمادین انجام دهند و پیام خود را در مدت سه چهار روز به دنیا برسانند، اما این حرکت ضدآمریکایی مورد تایید امام (ره) و استقبال افکار عمومی واقع شد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی عنوان داشت: آمریکا دشمنی خود را با مردم ایران ثابت کرده است و نرمش قهرمانانه مورد نظر رهبر معظم انقلاب در موضوع هسته‌ای نیز برای این بود که بدعهدی آن‌ها معلوم شود.

وی در ادامه گفت: امروز مسئله برجام و بدعهدی آمریکا را داریم و همه مردم و مسئولان چه کسانی که از اول این بدعهدی را می‌دانستند و چه کسانی که مقداری خوش‌بین بودند این مسائل را شاهدند.

ضرغامی بیان داشت: خیلی از کشور‌ها هستند که قدرت هسته‌ای و موشکی دارند و کشور‌هایی نیز در همین منطقه وجود دارند که قبیله‌ای اداره می‌شوند و تاکنون یک انتخابات هم نداشته اند، ولی امریکا به آنان کاری ندارد چرا که از همپیمانان نزدیک آمریکا هستند.

وی با اشاره به اینکه آخرین برنامه آن‌ها استقلال کردستان عراق برای ایجاد اسرائیل جدید بیخ گوش ایران بود، افزود: جمهوری اسلامی ایستاد و گفت: باید از تمامیت عراق دفاع شود و دیدیم که دولت عراق خوب عمل کرد و حشدالشعبی و بسیج عراق از ایران الگو گرفته و بدون خون‌ریزی کرکوک را گرفتند و بارزانی که خود را رهبر جدید کردستان می‌دید، استعفا داد و رفت؛ آمریکا این‌ها را می‌بیند و به همین دلیل با ملت ایران برخورد می‌کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: ترامپ مردم ایران را تروریست خواند و همه تعجب کردند، کشوری که خودش بزرگترین زخم‌خورده تروریسم است و ۱۷ هزار شهید داده، چطور می‌تواند تروریست باشد.

وی در پایان گفت: به آمریکایی‌ها می‌گوئیم اگر دست از پا خطا کنید، توان موشکی ایران و قدرت موشکی ایران قادر است در هر نقطه‌ای که منافع شما باشد، آن را با خاک یکسان کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها