مراسم ویژه نواختن زنگ استکبار ستیزی به مناسبت گرامیداشت یوم ا... ۱۳ آبان در دبیرستان آیت اله خامنه ای شهرقیدار با حضور مسئولان شهرستانی برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۴۳۷۵۷
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر آموزش و پرورش خدابنده در این مراسم گفت: در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی، سیزده آبان یادآور ۳ اتفاق مهم تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، به شهادت رساندن دانش آموزان مظلوم در ۱۳ آبان ۱۳۵۷و تسخیر سفارت آمریکا در ۱۳ آبان ۱۳۵۸توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره) می باشد، سه رویدادی که هر یک به سهم خود نقش موثری را در پیشبرد انقلاب اسلامی داشته است.

علی اسدی افزود: همه رویدادهای این روز تاریخی بزرگ پیام ها و درس هایی را برای نسل حاضر و نسل های آینده دارد، که تقویت روحیه خود باوری، اعتماد به نفس و ضرورت هوشیاری در برابر توطئه ها و هجمه های دشمنان از مهمترین درس های این وقایع می باشد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز شرکت در راهپیمایی روز ۱۳ آبان را فرصتی برای ابراز انزجار از خوی ددمنشانه و مستکبرانه آمریکا و اسرائیل و دیگر همپیمانانش عنوان کرد و همگان را به حضور در این مراسم دعوت نمود.

مدیر آموزش و پرورش خدابنده با گرامیداشت حوادث تاریخی روز ۱۳ آبان و تبریک روز دانش آموز لزوم پاسداری از آرمانهای انقلاب اسلامی را یاد آور شد و از حضور میهمانان در مراسم وبرگزاری مناسب برنامه توسط عوامل اجرایی دبیرستان آیت اله خامنه ای قدر دانی کرد.

در ادامه پس از اجرای سرود توسط دانش آموزان زنگ استکبار ستیزی به صدا در آمد که با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل دانش آموزان هماهنگ شد.

ارسال نظرات