خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:
نماینده ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین اذعان کرد: دشمن جز به ذلت و نابودی جمهوری اسلامی راضی نمی شود و اجازه هیچ گونه رشد و پیشرفتی به ایران نمی دهد حال آنکه با خودباوری در بسیاری از عرصه ها به شکوفایی و تعالی رسیده ایم.
کد خبر: ۸۹۴۳۷۷۵
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام علی معبودی نماینده ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین درخصوص سیزدهم آبان و روز استکبار ستیزی اظهار کرد: شعارهای امروز کم کم تبدیل به مسئله اعتقادی برای مردم شده است و مردم هم با همه وجود شعار مرگ بر آمریکا را که مرگ بر تمام سلطه گران، متکبران و ظالمان می دانند، سر می دهند.
وی در ادامه ابراز کرد: مردم در تمامی این سال ها بخصوص پس از انقلاب اسلامی به چشمان خود در صحنه عمل شاهد ستم و غرور آمریکا بوده اند و دشمن را چیزی جز ظلم و تکبر نمی بینند.
نماینده ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) در ادامه افزود: این شعارها دیگر برای مردم تبدیل به اعتقاد شده اند و باید توجه داشت که در برابر حربه ها و فشارهای دشمن مقاومت کرد و به خودباوری و توانمندی دست یافت.
حجت الاسلام معبودی تبیین کرد: دشمن جز به ذلت و نابودی جمهوری اسلامی راضی نمی شود و اجازه هیچ گونه رشد و پیشرفتی به ایران نمی دهد حال آنکه با خودباوری در بسیاری از عرصه ها به شکوفایی و تعالی رسیده ایم.
وی همچنین تصریح کرد: ایران اسلامی علی رغم بستن پرونده آمریکا در دنیا و کاهش چشم گیر سلطه و قدرت وی در جهان توانسته است در حوزه های مختلفی خود را به اوج برساند و نکته قابل توجه این است که نوکران استکبار پوچ و بی چیز هستند در حالی که ما با مبارزه و پایداری ارزش و جایگاه ویژه ای برای خود ساخته ایم.
حجت الاسلام معبودی در بخش پایانی با اشاره به روز دانش آموز و اهمیت این روز برای تاثیر پذیری دانش آموزان از اهداف انقلاب خاطر نشان کرد: روحیه استکبار ستیزی باید در نسل جدید و به ویژه دانش آموزان موج بزند به نحوی که هیچگاه به خاموشی نگراید و در صحنه عمل با تقویت بنیه اعتقادی، علمی و اخلاقی جوانان و نوجوانان با قدرت هر چه تمام تر به سمت پیشرفت و سرفرازی قدم برداریم.
1006/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها