خبرهای داغ:
رزمنده هشت سال دفاع مقدس:

مبارزه با استکبار اصل دینی و شرعی ما است، نه یک مسئله سیاسی

رزمنده هشت سال دفاع مقدس گفت: اصل مبارزه با استکبار مسئله سیاسی نیست؛ بلکه جزء اصول دینی و شرعی ما است، مبارزه با استکبار جهانی از تاکیدات امام خمینی(ره) و رهبرمعظم انقلاب است.
کد خبر: ۸۹۴۳۷۸۵
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶

عباس بابایی رزمنده هشت سال دفاع مقدس در حاشیه راهپیمایی 13 آبان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ضمن گرامی داشت 13 آبان اظهارداشت: مقاومت در برابر دشمن، ایستادگی در برابر توطئه ها و فتنه های استکبار جهانی و آمریکا از اصول وفرمایشات امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه  اصل مبارزه با استکبار نه اینکه مسئله سیاسی باشد خیر؛ بلکه جزء اصول دینی و شرعی ما است، افزود: مبارزه با استکبار جهانی از تاکیدات امام خمینی(ره) و رهبرمعظم انقلاب است.

بابایی عنوان کرد: برای ناتوان نشان دادن انقلاب اسلامی اولین حرکت به ظاهر مهم استکبار هدف قرار دادن جوانان ونسل نوپای انقلاب بود.

وی افزود: چهار دهه از انقلاب اسلامی می گذرد و استکبار جهانی هر آنچه که در توان داشته از کینه توزی، توطئه،قتل عام و جنگ هشت سال دفاع مقدس به کار گرفته است.

بابایی ادامه داد:هجمه های فرهنگی ، جریانات تکفیری و داعشی ، ترور شخصیت ها وامروز هم با کمک متحدان صهیونیستش در حاشیه مرزهای اسلامی و در داخل به سرکردگی برخی مواجه بگیرها و ضد انقلاب بر علیه انقلاب اسلامی فعالیت می کند.

مبارزه با استکبار مصداق آیه قرآن کریم است

وی تاکید کرد: مهمترین شاخصه استکبار جهانی قدرت طلبی، سلطه جویی و سلطه گری است.

بابایی با بیان اینکه باید گفت که  اسلام دین سیال است و در کل دنیا جاری وساری است، افزود: حفظ تشکیل خطوط ،آرمانها و اهداف پیش روی قرار داد از جمله هدفهای چون تاسیس سپاه ، اماکن مهم و حساس و حیاتی، تاسیس حکومت انقلاب اسلامی و... برای استفاده از همه ظرفیت ها و پیشتازی هوشمندانه برای اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی تکاپو داشت .

وی ادامه داد: اصل مهم نه شرقی و نه غربی و استقلال آزادی جمهوری اسلامی و هدف آرمانی بر مبنای حرکت انقلابی وبنیادین در کشور آغاز و ادامه دارد.

بابایی با بیان اینکه مبارزه با استکبار مصداق آیه قرآن کریم است، عنوان کرد: شعار مرگ بر آمریکا جزء اصول اصلی و در اذهان عمومی ما و جزء فرمایشات بزرگان سیاسی و دینی ما است.

وی تاکید کرد: شعار استکبار ستیزی مرگ بر آمریکا از اعماق جان یکایک مردم ما بر آمده است وبر اساس منویات رهبری معظم انقلاب این را اعلام می کنیم که این شعار بر علیه سیاست های آمریکا است نه خود آمریکا.

این رزمنده دفاع مقدس با بیان اینکه آرمانهای انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) در حال گسترش و نفوذ است وبیداری اسلامی نشات گرفته از همین حرکت خود جوش جوانان انقلابی ما است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار