خبرهای داغ:
به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی، اعضای حوزه مقاومت بسیج شهید فهمیده سمنان به همراه دانش آموزان بسیجی با حجت الاسلام والمسلمین شاهچراغی،نماینده ولی فقیه در استان سمنان دیدار کردند.
کد خبر: ۸۹۴۳۸۰۳
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، حجت الاسلام شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی بیان کرد: باید از شخصیت امام حسین(ع) الگو بگیریم؛ اباعبدا... الحسین(ع) و یارانش ایثار و فداکاری کردند تا نام اسلام زنده بماند؛ نسل جوان و نوجوان امروز باید ادامه دهنده ی عاشورا و راه شهدا باشند.

وی اظهار کرد: بسیجی واقعی باید اخلاص داشته باشد و هرکاری را برای قرب الهی انجام دهد؛ نوجوانان نباید از ارتباط با خداوند غافل شوند؛ چرا که کلید موفقیت و عاقبت به خیری آن ها در همین است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان دانش آموزان را به شناختن مسیر زندگی شهدا دعوت کرد و گفت: شما نوجوانان در طول جنگ و سیر تاریخی آن حضور نداشتید اما باید شهدا را بشناسید و قدر خون پاک آن ها را بدانید؛ هر یک از شهدا دارای شخصیت های والایی بودند و از جانب خداوند انتخاب شدند؛ امیدوارم اینگونه نباشد که شهدا را از اعمال خود برنجانیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها