سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: زمانی که دانشجویان پیرو خط امام(ره) این لانه جاسوسی را تصرف کردند قطار انقلاب به ریل اصلی خود بازگشت ونقشه انواع نا آرامی ها، شکاف های قومی و مذهبی و ایجاد گروهک های دست ساز با تصرف این لانه برملا شد.
کد خبر: ۸۹۴۳۸۰۸
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، سخنران ویژه مراسم 13 آبان در یزد بابیان اینکه در یوم الله 13 آبان سه رویداد مهم تاریخی اتفاق افتاده که انقلاب اسلامی از آن نشات گرفته اظهار داشت: تسخیر لانه جاسوسی که یکی از این رویدادها بود حادثه تاریخی و موثری را رقم زد و آن پیروزی ملت ایران بر امریکای جنایتکار بود.

رمضان شریف افزود: امروز سی و نه سال ازاخراج امریکائی ها توسط ملت ایران می گذرد و در این مدت ملت سرافرازایران ، انواع و اقسام بحران ها را که حاصل توطئه های دولت های مختلف امریکا بوده پشت سرگذاشته است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: زمانی که انقلاب به پیروزی رسید نسل ما دانش آموزانی علاقه مند و عاشق به امام راحل بودیم که در کنار ملت رشید ایران با عطمت روبروی استکبار جهانی ایستادیم و در راه این عاشقی 200 هزا رشهید تقدیم ارمان های انقلاب کردیم.

یزدی ها همواره پشتیبان و حامی آرمان های انقلاب

وی با اشاره به حمایت های شهید محراب حضرت آیت الله صدوقی از آرمان های انقلاب و امام (ره) قبل و بعد از انقلاب و رشادت های تیپ الغدیر استان یزد در دفاع مقدس و دوران سازندگی گفت: یزدی ها به مانند همه مردم ایران در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی همواره پشتیبان و حامی آرمان های انقلاب و گوش به فرمان امام جامعه بودند و همین حمایت،ایستادگی و تدین مردم است که استکبار را خشمگین کرده و توطئه های آنان را یکی پس از دیگری خنثی ساخته است.

شریف اضافه کرد: آمریکا و استکبار جهانی می داند تا زمانی که ملت یزرگ ایران پایبند به آرمان انقلاب، استقلال و آزادی کشور باشد کاری از پیش نخواهند برد همچنان که در طول سی و نه سال گذشته کاری از پیش نبردند.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: ما با آمریکائی ها در بحران های جدی مثل نا امنی های شمال غرب و جنوب شرق کشور که از درون سفارت آمریکا که به حق لانه جاسویسی نام گرفت طراحی می شد روبرو بودیم که زمانی که دانشجویان پیرو خط امام(ره) این لانه جاسوسی را تصرف کردند قطار انقلاب به ریل اصلی خود بازگشت ونقشه انواع نا آرامی ها، شکاف های قومی و مذهبی و ایجاد گروهک های دست ساز با تصرف این لانه برملا شد و مطمئنا اگر حضورآمریکائی ها و وجود این لانه جاسوسی استمرار داشت کشور دچار آسیبی جدی شده بود.

وجود سفارتخانه آمریکا درهرکشوری سبب بهم ریختن آرامش و آسایش ملت ها

شریف با اشاره به اینکه امروزه وجود سفارتخانه آمریکا درهرکشوری سبب بهم ریختن آرامش و آسایش ملت هاست تصریح کرد: آمریکائی ها تا زمانی با ملت ها رفاقت می کنند که منافع آن ها تامین شود و امروزه به برکت حرکت ملت ایران و ایجاد انقلاب اسلامی و تسخیر لانه جاسوسی ملت های دنیا این واقعیت را دریافتند که با اتکا بر آمریکائی ها به جایی نخواهند رسید

سخنران ویژه مراسم 13 آبان در یزد سخنان ترامپ در سازمان ملل متحد را ناشی از خشم و ناتوانی آمریکائی ها دانست و گفت: از یک طرف هر توطئه ای که امریکائی ها علیه ملت ایران طراحی کردند نقش برآب شده و از طرف دیگر امروز کشورهای منطقه به واسطه اقدامات استکبار ستیزانه ملت ایران به ماهیت واقعی امریکائی ها پی برده اند.

شریف ادامه داد: دشمن ما امروز سه هدف را در منطقه دنبال می کند که مهمترین آن ایجاد امنیت برای رژیم غاصب صهیونسیتی است چرا که این رژیم در حال حاضر در بدترین وضعیت امنیتی، اقتصادی و نظامی قرار دارد وپیروزی های رزمندگان مقاومت در مقابله با این رژیم گواه این ادعاست.

وی با بیان این مطلب که همه گرفتاری های بشر امروز؛ عدم وجود رهبرانی حکیم، شجاع، اگاه و برخوردار از معنویت و قدرت الهی است اظهار داشت امروز همه موفقیت های نظام مرهون درایت امام راحل و رهبر معظم انقلاب است و مردم دیگر کشورهای اسلامی غبطه داشتن چنین رهبری می خورند.

تسخیر لانه جاسوسی درس عبرتی برای همه دشمنان انقلاب

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز روزملی مبارزه با استکبار جهانی است و حادثه تسخیر لانه جاسوسی همواره یاد آور رشادت و شجاعت فررندان این مرزوبوم بوده و درس عبرتی برای همه کسانی است که چشم طمع به این کشور دارند.

شریف در پایان تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا و تجارب دوران دفاع مقدس در بهترین شرایط نظامی و امنیتی قرار دارد و اگر آمریکائی ها کوچکترین اقدامی را علیه ملت ایران انجام دهند پاسخ دندان شکنی دریافت خواهند کرد.
ارسال نظرات