مسئول بسیج دانشگاه پیام نور زاهدان در گفت‌‌وگو با «بسیج»:

دانشجو باید مطالبه‎گر باشد

خزاعی گفت: بنابر توصیه مقام معظم رهبری نسبت به دانشجویان، یک دانشجو باید سیاسی باشد اما سیاست‎زده نباشد و در فضای سیاسی سیاست‎زده عمل نکند و در این راستا مطالبه‎گری نیز داشته باشد.
کد خبر: ۸۹۴۳۸۱۸
|
۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶

محمدرضا خزاعی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور زاهدان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج تاکید کرد: بنابر توصیه مقام معظم رهبری نسبت به دانشجویان، یک دانشجو باید سیاسی باشد اما سیاست‎زده نباشد و در فضای سیاسی سیاست‎زده عمل نکند و در این راستا مطالبه‎گری نیز داشته باشد.

خزاعی در ادامه با ذکر اقدامات انجامی بسیج این دانشگاه بیان داشت: در حوزه مسائل سیاسی اقدامات مختلفی را به منظور روشنگری سیاسی و بصیرت‎افزایی صورت داده‎ایم ضمن اینکه بنابرضرورت‎هایی که وجود دارد نسبت به مسائل سیاسی روز ورود می‎کنیم و موضع‎گیری داریم.

وی با اشاره به اقدامات اثربخش بسیج دانشگاه بیان کرد: این اقدامات به مرور باعث روی آوردن آنها به سمت جبهه انقلاب گشته و موجبات همسویی مسئولین دانشگاه با بسیج را فراهم کرده به نحوی که در اقدامات و فعالیت‎های ما در بسیج دانشجویی کمک حال هستند.

مسئول بسیج دانشگاه پیام نور زاهدان در خاتمه به وجود برخی جریانات انحرافی در دانشگاه اشاره کرد و گفت: متاسفانه گروه‎هایی مانند وهابیت و انجمن حجتیه در فضای دانشگاه فعالیت می‎کنند که پشتوانه محکمی دارند که بر این اساس در کنار فعالیت‎هایی خود در بسیج دانشجویی مقابله با این جریانات انحرافی نیز در دستور کار خود قرار داده‎ایم و اقداماتی را ترتیب داده‎ایم.

ارسال نظرات