خبرهای داغ:
مسئول بیمارستان نیروی دریایی ارتش در شلمچه گفت: تا امروز هیچگونه کمبود چه از لحاظ پرسنل و چه از لحاظ اقلام دارویی نداشتیم اما تنها در روزهای بروز پدیده گرد وغبار با وجود پخش۱۰ هزار ماسک بین زائران باز هم با کمبود ماسک مواجه شدیم.
کد خبر: ۸۹۴۳۸۲۵
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷

شهاب طاهری  در مرز شلمچه اظهار داشت: تعداد بیماران در بیمارستان صحرایی نیروی دریای در مرز شلمچه به مرور بیشتر شد، روز هفتم شروع پیاده روی حدود50 مراجعه کننده، روز دوم80 نفر، روز بعد380 نفر و تا دیروز تعداد کل مراجعه کنندگان به بالای500 نفر رسید.

وی افزود: آمار مراجعه کنندگان روز به روز افزایش می‌یابد و ما در سال گذشته حتی روزی1000 بیمار را نیز ویزیت کرده‌ایم همچنین اقلام دارویی با توجه به بودجه ستاد کل نیروی دریای و پایگاه دریای خرمشهر تهیه و تامین می‌شود.

مسئول بیمارستان صحرایی نیروی دریایی در مرز شلمچه بیان کرد: بیماران ایرانی و خارجی را رایگان ویزیت می‌کنیم و نسخه را از دارو خانه بیمارستان باز هم به صورت رایگان تحویل بیمار می‌دهیم.

وی درباره پرسنل حاضر در بیمارستان عنوان کرد: برخی از نفرات از تهران به مرز شلمچه اعزام شده‌اند و برخی دیگر به صورت خود جوش با وجود به اتمام رسیدن مدت سربازی مایل به غعالیت در این بیمارستان و ارائه خدمت به زائران هستند.

طاهری گفت: تقریبا60 درصد نفرات با تمایل خود درحال خدمت رسانی هستند و مابقی به علت سیستم ارتش باید دوره‌ای از دوران خدمت خود را در این مکان بگذرانند.

مسئول بیمارستان صحرایی نیروی دریای در مرز شلمچه تصریح کرد: ما بیماری‌های فصلی را پیش بینی می‌کنیم و اقلام دارویی مختص به آن زمان را در داروخانه خودمان تهیه می‌کنیم و در سطح شهر نیز نیروهای ارتش در صورت نیاز اقلام دارویی مورد نیاز را نیز تهیه می‌کنند.

وی تاکید کرد: تا امروز هیچگونه کمبود چه از لحاظ پرسنل و چه از لحاظ اقلام دارویی نداشتیم اما تنها در روزهای بروز پدیده گرد وغبار با وجود پخش10 هزار ماسک بین زائران ولی باز هم با کمبود ماسک در بین زائران مواجه شدیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها