خبرهای داغ:
راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی صبح امروز ۱۳ آبان در اهواز همزمان با سراسر کشور برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۴۳۸۳۱
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳

 در این مراسم که با حضور گسترده دانش‌آموزان همراه بود، راهپیمایان مسیر امانیه تا خیابان آیت‌الله طالقانی و حسینیه اعظم را که محل شکل گیری مبارزات ضد رژیم ستم‌شاهی بود، پیموده و با شعارهای مرگ بر آمریکا انزجار خود را از استکبار جهانی نشان دادند. 

محمد تقی‌زاده، مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان در این مراسم با بیان اینکه امروز یکی از روزهای بزرگ و به‌یادماندنی در تاریخ سرزمین ایران است، گفت: ما شاهد حوادث و اتفاقات بزرگی در چنین روزی بوده‌ایم.

 

وی ادامه داد: بنیان‌گذار نظام جمهوری اسلامی برای مقابله با استعمار داخلی و استکبار جهانی از خانه خود در چنین روزی تبعید شد و لانه جاسوسی آمریکا توسط فرزندان این سرزمین به تسخیر درآمد؛ این روز برای همیشه بر تاریخ این سرزمین به ثبت خواهد رسید.

 

تقی‌زاده گفت: یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و ۳۶ هزار دانش‌آموز شهید انقلاب را گرامی‌ می‌داریم. امروز هم جوانان ایران اسلامی که همان وارثان انقلاب هستند همچون شهید فهمیده و محمدی می‌دانند که باید در زیر سایه ولایت در مقابل استکبار جهانی ایستاد و بزرگ‌ترین ویژگی انقلابی بودن ولایت‌مداری است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان عنوان کرد: دانش‌آموزان و دانشجویان ما بصیرت و آگاهی را از ولایت دریافت خواهند کرد و در مقابل سعودی‌ها، یهودی‌ها و یاوه‌گویی‌های سخیف رئیس جمهور آمریکا خواهند ایستاد و همواره فرزندان خمینی آماده مبارزه با استکبار هستند.

 این مراسم که با حضور دانش‌آموزان و مسئولان از جمله منصور کتانباف شهردار اهواز، عبدالرضا فرجیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت‌الاسلام والمسلمین سپهر رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و برخی از نمایندگان مجلس همراه بود.

در پایان این مراسم قطعنامه «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» قرائت و شرکت‌کنندگان با شعار الله اکبر بندهای آن را تایید کردند. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها