یک کارآفرین بسیجی در گفتگو با«بسیج»:

بسیج در راه اندازی مشاغل خانگی موفق عمل کرده است

عزیزی گفت: بیشتر تولیدی‌هایی که در ایران فعالیت می‌کنند از مشاغل خانگی است و می‌توان گفت با دستان خالی به این تولیدات ملی دست یافته اند.
کد خبر: ۸۹۴۳۸۳۶
|
۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۵
علی نقی عزیزی تولید کننده و کارآفرین بسیجی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، درباره هدف نهایی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد مقاومتی که رهبر معظم انقلاب ترویج می کنند، توجه به ظرفیت‌های داخلی و پشت کردن به غربی‌ها است. این بدان معنا نخواهد بود که ما اقتصادی با روشی مثل کره شمالی مد نظر قرار دهیم. این تفکر ظرفیت‌های داخلی و تولیدات ملی را در اولویت قرار می‌دهد.
بسیج در راه اندازی مشاغل خانگی موفق عمل کرده است

این تولید کننده درباره ایجاد حس رقابت میان تولید کنندگان ایرانی و خارجی تصریح کرد: همیشه میان کالا‌های ایرانی و خارجی بحث بوده که چرا باید ایرانی خرید کنیم؟ نمی‌توان واردات بعضی از اقلام را متوقف کنیم و این موضوع باعث می‌شود تا حس انگیزه رقابت میان تولید کنندگان ایرانی بالا رود.
 
وی افزود: بیشتر تولیدی‌هایی که در ایران فعالیت می‌کنند از مشاغل خانگی است و می‌توان گفت با دستان خالی به این تولیدات ملی دست یافته اند. وقتی با دستان خالی می‌شود به این میزان از اشتغال زایی و تولید در کشور دست پیدا کنیم، عملا نیازی به کمک‌های غربی و واردات کالا‌های چینی نیازمند نخواهیم بود. فعالیت‌های بسیج درباره راه اندازی مشاغل خانگی بسیار موفق بوده است.
ارسال نظرات