خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی خبر داد؛

افزایش 69 درصدی کمک حامیان به فرزندان محسنین

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی بابیان اینکه حامیان طرح اکرام ایتام در شش‌ماهه نخست سال جاری چهار میلیارد و 900 میلیون تومان به فرزندان معنوی خود کمک کرده‌اند، گفت: کمک حامیان استان به ایتام نسبت به مدت مشابه سال گذشته دو درصد افزایش‌یافته است.
کد خبر: ۸۹۴۳۸۶۳
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، محمد کلامی ادامه داد: حدود 30 هزار حامی نیکوکار استان آذربایجان شرقی حمایت از چهار هزار و 118 کودک بی‌سرپرست را بر عهده گرفتند.

وی با اشاره به اینکه طرح محسنین شامل آن دسته از خانوارهای نیازمند می‌شود که دارای سرپرست بیمار، معلول، ازکارافتاده و یا زندانی هستند، گفت: اکنون 15 هزار و 837 حامی طرح محسنین حمایت از هفت هزار و 541 فرزند نیازمند را در استان آذربایجان شرقی برعهده‌گرفته‌اند.

کلامی بیان کرد: حامیان محسنین در شش‌ماهه نخست امسال سه میلیارد و 100 میلیون تومان به فرزندان نیازمند کمک کرده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 69 درصد افزایش‌یافته است.

وی بابیان این‌که طرح اکرام ایتام و محسنین باهدف حمایت از کودکان بی‌سرپرست و نیازمند است، گفت: حامیان در این طرح، حمایت از یک یا چند فرزند یتیم و غیر یتیم را بر عهده می‌گیرند و به‌صورت ماهیانه  مبلغی را به‌حساب آن‌ها واریز می‌کنند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها