خبرهای داغ:
مسئول ستاد شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر:
مسئول ستاد شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در آیین اعزام دانشجویان واحد اهر به کربلا، پیاده‌روی بزرگ اربعین حسینی را اجتماع باشکوه جهان تشیع در میثاق مجدد با فرهنگ عاشورا و امام حسین(ع) عنوان کرد و این اجتماع را نشان وحدت و همدلی مسلمانان برشمرد.
کد خبر: ۸۹۴۳۸۶۸
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام لطیف ذاکر از اهداف مهم اعزام کاروان زائران حسینی دانشجویی را به  پیاده‌روی اربعین را زمینه سازی برای رشد معنوی و آشنایی با فرهنگ‌های مختلف و تجربه اندوزی جوانان و دانشجویان در این سفر اعلام کرد تا با حضور در این فضای معنوی و فرهنگی ضمن تهذیب نفس و مشاهده شکوه این سفر همه چیز را در خاطرات خود حفظ کنند. 

وی ضمن قدردانی از همکاری و همراهی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر با برنامه های فرهنگی و معنوی گفت: امسال بیش از 40 نفر از دانشجویان این واحد در این اجتماع حسینی و حماسه بزرگ اربعین حضور خواهند داشت.

حجت الاسلام ذاکر افزود: حرکت کاروان زائران حسینی با ندای لبیک یا حسین(ع) آغاز شد و این کاروان به مدت سه شب در نجف و سه روز در کربلای معلی اسکان دارند و مسافت پیاده روی حدودا 400 کیلومتر از نجف تا کربلا است که تقریبا 9 روز به طول خواهد کشید. 

پیاده روی بزرگ اربعین اجتماع جهان تشییع در میثاق با امام حسین(ع)

به همت دفتر فرهنگ اسلامی و بسیج دانشجویی 40 نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر جهت حضور در مراسم معنوی پیاده روی اربعین حسینی(ع) با نام «کاروان زائران حسینی» عازم کربلای معلی شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها