اقشار مختلف مردم مهدیشهر امروز در یوم الله 13 آبان با شکوه حضور خود و با فریادهای انزجار طلبانه "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل"، استکبار ستیزی خود را به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۸۹۴۳۸۸۹
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج درمهدیشهر امروز در راهپیمایی یوم الله 13 آبان اقشار مختلف مردم اعم از دانش آموزان و مسئولین در کنار هم حضور یافتند و با پیمودن مسیر از جلوی آموزش و پرورش شهرستان و پایان مسیر خیابان شهید بهشتی شکوه حضور خود را به نمایش گذاشتند.

دانش آموزان مدارس مهدیشهر با در دست داشتن پرچم های مرگ بر آمریکا، لبیک یا حسین و هیهات من الذله با شور حماسی به همراه خانواده های خود و مسئولین مدارس در این راهپیمایی حضور پررنگ داشتند. 

راهپیمایان مهدیشهری با حضور خود نشان دادند که همچنان پای آرمان های انقلاب، امام، رهبری و شهدا ایستاده اند و توطئه ها و نقشه های دشمنان هرگز خللی در اراده و عزم راسخ این ملت به وجود نخواهد آورد.

امروز مهدیشهر شاهد فریاد های استکبار ستیزی مردمی بود که خشم و انزجار خود را از دسیسه ها و دشمنی های مستکبران جهان نشان داد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، امام جمعه، فرماندار مهدیشهر، رئیس و اعضای شورای شهر، شهردار، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولین دستگاه های اجرایی در کنار دانش آموزان و دانشجویان و اقشار مختلف مردم همصدا فریاد مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل، الله اکبر، ای رهبر آزاده آماده ایم، هیهات من الذله آماده سر دادند.

در پایان این راهپیمایی سوقندی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان سخنرانی کرد و به تبیین یوم الله 13 آبان پرداخت.

قرائت بیانیه و تقدیر امام جمعه مهدیشهر از حضور حماسی مردم در این راهپیمایی از برنامه های پایان بخش راهپیمایی امروز 13 آبان در مهدیشهر بود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها