یک بانوی بسیجی و فعال اقتصادی در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد
طیبه موسوی گفت: استفاده بهینه از امکانات و منابع نقش مهمی در افزایش تولید، درآمد، اشتغال و رفاه جامعه دارد.فعالان اقتصادی وجود نظام پولی و اعتباری مناسب را رمز موفقیت برنامه های توسعه اقتصادی می دانند.
کد خبر: ۸۹۴۳۹۰۹
|
۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۳

طیبه موسوی یک فعال اقتصادی بسیجی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: استفاده بهینه از امکانات و منابع موجود نقش مهمی در افزایش تولید، درآمد، اشتغال و رفاه جامعه دارد. از اینرو هدف های توسعه ای در کشورمان باید شناسایی شود.

وی با بیان اینکه بکارگیری سیاست ها و ابزارهای اجرایی گوناگون می تواند رسیدن به برنامه های توسعه اقتصادی را میسر سازد افزود: سیاست های پولی و اعتباری جایگاه ویژه ای دارد. فعالان اقتصادی وجود نظام پولی و اعتباری مناسب را رمز موفقیت برنامه های توسعه اقتصادی می دانند.

وی در ادامه افزود: اعتبارات می٬تواند نقش مهم در سرمایه گذاری جدید و سرمایه گذاری در گردش داشته باشد لذا اعتبارات می تواند منجر به افزایش تولید شده و در اشتغالزایی هم تاثیر گذار شود.

این فعال اقتصادی خاطر نشان کرد: اعتبارات بانک های دولتی و خصوصی در کوتاه مدت هم توانسته بر اشتغال نقش بسزایی داشته و در درازمدت هم بر سرمایه گذاری تاثیر مثبتی داشته است. از اینرو انتظار میرود که دولت دوازدهم طرح های کوتاه مدت را با بکارگیری نظام اعتباری مناسب در جهت توسعه فرصت های شغلی بکار گیرد.

ارسال نظرات