یکی از بانوان بسیجی کارآفرین در گفتگو با بسیج:

بیمه یکی از اقدامات اصلی و اساسی برای حمایت از کارآفرینان است

نرگس کارگر خاتون آبادی گفت:انتظاری که از دولت می رود این است که کارآفرینان باید مورد حمایت جدی قرار بگیرند؛ بیمه یکی از اقدامات اصلی و اساسی برای حمایت از کارآفرینان است.
کد خبر: ۸۹۴۳۹۱۹
|
۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵

نرگس کارگر خاتون آبادی  یکی از بانوان بسیجی کارآفرین در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: با توجه به اینکه کارآفرینان با محیط های ریسک پذیر فراوانی روبرو هستند و در تعامل و ارتباطات گسترده ای هستند از اینرو بیمه کارآفرینان ضرورت و اصلی مهم محسوب می شود.

وی با بیان اینکه بیمه زمینه رشد و توسعه بیشتر را فراهم می کند افزود: بیمه نوعی سرمایه گذاری است و باید مردم از مزایای این سرمایه گذاری آگاه شوند. ان در حالی است که بیمه از جنبه رفاه مادی و آسایش فکری و روحی برای کار آفرینان بسیار مهم است.

این بانوی کارآفرین بسیجی در ادامه افزود:مسوولان باید درصدد باشند تا صنعت بیمه را برای کار آفرینان ایجاد کنند با توجه به تحولات اقتصادی که رشد منفی برای کارآفرینان داشته است باید کارآفرینان هر چه بیشتر مورد توجه قرار بگیرند یکی از مهم ترین و کاربردی ترین راهکارهای کاهش ریسک برای کارآفرینان، بیمه است از اینرو مسوولان تسهیل و فراهمی شرایط بیمه را باید برای کارآفرینان مدنظر قرار دهند.

وی در پایان افزود:‌ انتظاری که از دولت می رود این است که کارآفرینان باید مورد حمایت جدی قرار بگیرند؛ بیمه یکی از اقدامات اصلی و اساسی برای حمایت از کارآفرینان است.

ارسال نظرات