امروزبه مناسبت ۱۳ آبان روز دانش آموز اقشار مختلف مردم با فریاد مرگ بر اسراییل، مرگ بر آمریکا و محکوم کردن اظهارات و اقدامات خصمانه مقامات آمریکایی علیه کشورمان حضوری حماسی و پرشور در راهپیمایی داشتند.
کد خبر: ۸۹۴۳۹۲۴
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق؛ طبق فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سیزدهم آبان، مسأله اى است که به صورت تاریخى به جوانان مربوط مى شود، زیرا از ابتدا این موضوع با حضور جوانان شکل گرفت و با حضور آنان تداوم پیدا کرد و امروز هم مسأله مبارزه با استکبار جهانى وابسته به جوانان است. جوانان از منظر دینى یک نقطه امید و شکوفایى هستند، هر آنچه که در جامعه به جوانان متکى باشد، به صورتى ماندگار، باطراوت و تازه باقى خواهد ماند و طراوت و تازگى مسأله مبارزه با استکبار نیز به خاطر اتکا آن به جوانان است. جوان گوهر شور و عشق و صفا و معنویت فروزان است و اولین استفاده از این شور و صفا و معنویت این است که جوانان نفس خویش را معنا و تعالى بخشند و خود را به ذات مقدس باریتعالى یعنى زیبایى و حقیقت مطلق متصل کنند
راهپیمایی دانش آموزان و بسیجیان بافقی که از میدان شهدا آغاز و در مسیر خیابان وحشی بافقی ادامه یافت و در مقابل ورودی امامزاده عبداالله (ع) با قرائت بیانیه پایانی به پایان رسید.
ارسال نظرات