خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه شهرستان درمیان گفت: برای اینکه ما خواسته باشیم این مسیر انقلاب را ادامه دهیم باید شعار "مرگ بر آمریکا" و استکبار ستیزی را سرلوحه همه کارهای خود قرار دهیم.
کد خبر: ۸۹۴۳۹۲۶
|
۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حسین خدادادی، فرمانده ناحیه سپاه شهرستان درمیان، درحاشیه راهپیمایی 13 آبان  اظهار کرد:دولت آمریکا با اصل انقلاب اسلامی و اسلام مشکل دارد.

 

وی افزود: با توجه به اینکه  سیاست مداران آمریکا از همان زمان کودتای 28 مرداد تا به امروز و به ویژه بعد ازپیروزی انقلاب اسلامی نشان دادند که در انقلاب اسلامی فقط دشمنیشان با رهبری یا دولت های مختلف نیست بلکه اینها با اصل اسلام و انقلاب اسلامی مشکل دارند.

 

فرمانده ناحیه سپاه شهرستان درمیان بیان کرد: مردم ایران اسلامی انقلاب کردند و خواستند که حکومت دو هزار و 500 ساله رژیم پهلوی را از بین ببرند و یک انقلاب اسلامی به وجود بیاورند؛ پس بنا بر این با توجه به اینکه دشمنی آمریکا فقط با افراد و اشخاص نیست بلکه با اصل نظام است مطمئنا برای اینکه ما خواسته باشیم این مسیر انقلاب را ادامه دهیم باید شعار "مرگ بر آمریکا" و استکبار ستیزی را سرلوحه همه کارهای خود قرار دهیم.

 

خدادادی عنوان کرد:بحث استکبار ستیزی یعنی اینکه ما با اینکه کسی برای ما تصمیم بگیرد و آینده مان را رقم بزند و کسی بر سرنوشت مامسلط باشد مخالف هستیم.

 

وی اذعان کرد:مردم ایران انقلاب کردند که آزاد و مستقل باشند و مسئولانشان را خودشان انتخاب کنند آینده سیاسی، فرهنگی و اقتصادیشان را خودشان تعیین کنند بنا بر این تا زمانی که ظلم و ستم باشد و تا زمانی که کسانی خواسته باشند خواسته های نامشروع خودشان را بر یک ملت و دولتی تحمیل کنند مردم برای اینکه بتوانند خودشان روی پای خودشان بایستند باید استکبار ستیز باشند و باید مقابل دشمن و هجمه دشمن ایستادگی .

 

فرمانده ناحیه سپاه شهرستان درمیان با اشاره به اقتصاد مقاومتی، گفت: با توجه به اینکه سالهای سال شده است که رهبری بر اقتصاد مقاومتی تاکید دارند و می‌گویند که مردم از تکیه اقتصادی بر نفت رهایی پیدا کنند و وابستگی فقط به نفت نباشد و با توجه به اینکه اکثر بازارهایی که برای نفت وجود دارد در کشورهای اروپایی ،آمریکایی و دیگر است بنا بر این دشمن در این راه می‌تواند سنگ اندازی کند.

 

خدادای اذعان کرد: اما ما و سیاست مداران ما باید زرنگ بوده و باید جایگزینی پیدا کنند جایگزین برای اینکه اگر کشورهایی نخواستند نفت ایران را بخرند کشورهای سومی باشند که نفت ایران را بخرند و مهمتر از نکته اول اینکه ما باید سعی کنیم از فرآورده های نفتی استفاده کنیم و در کنار آن هم محصول های دیگری برای خودمان داشته باشیم.

 

وی ادامه داد: فقط  تنها محصول ما در بحث صادرات نفت  نباشد و تصمیم بر این باشد که منابعی دیگری هم داشته باشیم که اگر نفت ایران دچار مشکل شد ما بتوانیم منابع دیگری در بحث اقتصاد هم داشته باشیم.

 

فرمانده ناحیه سپاه شهرستان درمیان اظهار کرد:ما اگر بخواهیم با دشمن مقابله کنیم فقط با شعار نمی‌شود در کنار شعار باید عمل باشد یعنی اینکه ما سعی کنیم در این کشور فقط نگاه ما به جوانان و متخصصان خودمان باشد و این را هم جوانان ما اثبات کرده اند.

 

خدادای گفت:همانطور که صنعت نظامی و هسته ای را جوانان از نقاطی که قابل قبول نبوده است امروز به مرحله قابل قبول رسانده و جزء کشورهای برتر دنیا هستیم اگر در سایر صنعت ها هم بر توانایی این جوانان تکیه شود قطعا نتیجه خواهد داد و منجر به پیشرفت خواهد شد.

 

وی خاطر نشان کرد:در کنار آن توجه به توانایی های جوانان  توجه به تولیدات داخلی است و وقتی که محصولات خودمان را خریداری نکنیم بیکاری نتیجه آن خواهد شد و نتیجه بیکاری باعث آسیب های اجتماعی شده و مهمترین منابع یک کشور که همان نیروی انسانی استدچار مشکل خواهند شد؛ وقتی نیروی انسانی بیکار و دچار آسیب شود تکیه گاه اصلی کشور که مردم و جوانان هستند  را از دست خواهیم داد.

 

فرمانده ناحیه سپاه شهرستان درمیان بیان کرد:برای اینکه ما بتوانیم در مقابل استکبار بایستیم و حرفی برای گفتن داشته باشیم باید چند کار انجام داد که اول تکیه بر جوانان است و مهمتر از همه  ودر راس، مسئولان ادارت دولتی موظف باشند که کالای ایرانی بخرند و روی جامعه هدف فرهنگ سازی شود که چرخه تولید بچرخد و جوانان بیکار نباشند و برای نسل آینده که آیندساز کشور هستند شغل ایجاد شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها