برگزاری راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان در شهرستان طارم

راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان با حضور علی وقفچی نماینده مردم زنجان- طارم در مجلس شورای اسلامی و هیئت همراه، اهالی و شورای اسلامی، دانش آموزان، فرهنگیان، مسئولین ادارات و اقشار مختلف مردم شهرستان طارم از میدان امام علی(ع) بسمت مصلی نماز جمعه شهر آببر برگزارشد.
کد خبر: ۸۹۴۳۹۴۴
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماینده مردم زنجان- طارم در مجلس شورای اسلامی در این مراسم ضمن تبریک و گرامیداشت ایام الله سیزده آبان یاد و خاطره شهدای دانش آموز را گرامیداشت و گفت: انقلاب ما انقلاب ارزشهاست دانش آموزان امیدان و آینده سازان این مملکت اسلامی هستند.

علی وقفچی افزود: با هوشیاری دانشجویان پیرو خط حضرت امام (ره) در چنین روزی توطئه دشمنان اسلام بر ملا شد و معلوم شد که اینجا سفارتخانه نبود بلکه مرکزی برای جاسوسی و توطئه بر علیه انقلاب اسلامی بوده است.

وی اظهار داشت: : امروز زمان ارتباطات است بنابراین زبان ارتباطات علم است نیاز است انسان خود را به علم مسلح کند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مسائل و مشکلات موجود در کشور تصریح کرد: امروز سه چالش اساسی در کشور وجود دارد که مهمترین آنها تبعیض، فساد و فقر است و دلیل واقعی این امر اینست که ما از ذات واقعی خود جدا شده ایم.

وقفچی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری یادآور شد: امروزه سه موضوع هم در تقویت کشور بسیار نقش دارد یکى مسئله‌ى علم و فناورى است، یکى مسئله‌ى اقتصاد است، یکى مسئله‌ى فرهنگ است.

وی تنها راه نجات کشور و همه مردم را مسلح شدن به زبان علم و ارتباطات دانست و افزود: ما امروز به یک حرکت شتابزده نیاز داریم ما باید با نگرش خوب فقر، فساد و تبعیض را در جامعه از بین ببریم چون کشور ما از ظرفیت های بالایی برخوردار است و تمام زیرساخت ها برای توسعه آماده است.

نماینده مردم زنجان – طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: واقعه ۱۳ آبان به مستکبران جهان آموخت که دیوار ستم شکستنی است.

وقفچی واقعه سیزده آبان را روز قوت یافتن دلهای مؤمنین جهان دانست و افزود: بار دیگر مردم در چنین روزی نشان دادند که پیرو خط امام و رهبری هستند و در مسأله مبارزه با استکبار جهانی به رهبری آمریکای جنایتکار ثابت قدم و استوارند.

گفتنی است اجرای سرود توسط دانش آموزان دبیرستان امام جعفرصادق(ع) با همکاری دارالقران پیامبر اعظم(ص) شهر آببر و قرائت قطعنامه توسط مسئول شورای هماهنگی مراسم سیزده آبان از دیگر برنامه های قابل اجرا در این مراسم بود.

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار