خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نماینده ولی‎فقیه در سپاه نینوا گلستان:
معاون هماهنگ کننده نماینده ولی‎فقیه در سپاه نینوا گلستان گفت: امروز انگشت اشاره ایران است در کشورهایی همچون آمریکای جنوبی، سوریه، عراق و امثال آن تکلیف تعیین می‎کند که باید قدردان نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.
کد خبر: ۸۹۴۳۹۴۵
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان، مراسم سالروز 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی پیش از ظهر امروز با حضور اقشار مختلف مردم همزمان با سراسر کشور در کردکوی برگزار شد.

راهپیمایی یوم الله 13 آبان شهرستان کردکوی از ساعت 10 صبح از میدان انقلاب تا مصلای شهرستان کردکوی برگزار شد.

دانش‌آموزان با شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا و ... بار دیگر ضمن تجدید میثاق با آرمان‎های امام راحل و شهدا و لبیک به فرمان ولایت، استکبارستیزی را به نمایش گذاشتند و نفرت و انزجار خود را از استکبار به ویژه آمریکای جنایتکار نشان دادند.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی‎فقیه در سپاه نینوا گلستان در اجتماع راهپیمایان 13 آبان در مصلای شهرستان کردکوی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای راه حق، اظهار کرد: در تاریخ جمهوری اسلامی ایران و دین مبین اسلام روزهایی همچون مبعث، 22 بهمن، 12 بهمن و 13 آبان یوم‎الله هستند چراکه در این روزها سرنوشت کشور تغییر پیدا کرد.

شجاع نصرتی با بیان اینکه با مطالعه تاریخ 100 سال اخیر ایران با جنایات فراوان آمریکا مواجه خواهیم شد، گفت: آمریکای جنایتکار از کودتای 28 مردادماه سال 1332 تا پیروزی انقلاب اسلامی و تاکنون کارنامه ننگینی را از خود بر جای گذاشته است.

وی با بیان اینکه دانش‎آموزان انقلابی و دانشجویان پیرو خط امام در یوم‎الله 13 آبان سرنوشت انقلاب را تغییر کردند و به مسیر انقلاب شتاب بیشتری بخشیدند، اذعان کرد: در حالی که عده‎ای در آن روزها دچار وادادگی شده بودند دانشجویان با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، مورد حمایت امام راحل قرار گرفتند.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی‎فقیه در سپاه نینوا گلستان، 13 آبان را انقلابی بزرگتر از 22 بهمن‎ماه دانست و بیان کرد: یکی از ویژگی‎های مکتب امام راحل استکبارستیزی است، امام راحل برای خدا قیام کرد و مقابل ظالمان ایستاد.

نصرتی با بیان اینکه استکبارستیزی امام راحل فصلی نبود، ابراز کرد: استکبارستیزی امام راحل از سال 1342 آغاز شد و تا زمان رحلت ایشان تداوم داشت.

وی متذکر شد: مکتب امام راحل نشان می‎دهد مبارزه تمام‎شدنی نیست و باید برای همیشه آمریکا را شیطان بزرگ و اُم‎الفساد قرن بدانیم و به آن اعتماد نکنیم.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی‎فقیه در سپاه نینوا گلستان با اشاره به اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی آمریکا سیلی محکمی از امام راحل دریافت کرد، تصریح کرد: در حالی که سفارتخانه کشورها باید محلی برای ترویج صلح باشد اما سفارتخانه آمریکا به محلی برای خیانت و جنایت به مردم ایران تبدیل شده بود.

نصرتی با بیان اینکه عده‎ای دزد، راهزن و غارتگر از کشورهای اروپایی جمع شدند و نطفه‎ای شوم به‎نام آمریکا را تشکیل دادند، تأکید کرد: نطفه شوم آمریکا جز خیانت، شیطنت و فریبکاری برای مردم کار دیگری انجام نمی‎دهد.

وی با اشاره به فرامین امام راحل مبنی بر اینکه انقلاب انفجار نور بود، خاطرنشان کرد: استکبار تحمل انقلاب اسلامی را نداشتند و در صورتی که تسخیر لانه جاسوسی آمریکا صورت نمی‎گرفت امروز نظام سیاسی ایران با چالش مواجه می‎شد و پیشرفت‎های مختلف از جمله اقتصادی در کشورمان ایجاد نمی‎شد و از استقلال سیاسی برخوردار نبود.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی‎فقیه در سپاه نینوا گلستان متذکر شد: ایران اسلامی به‎عنوان اُم‎القرای بزرگ جهان اسلام با تودهنی به آمریکای جنایتکار توانست مسیر رشد، توسعه و ترقی را طی کند و به چشم امید همه مظلومان و آزادی‎خواهان جهان تبدیل شود.

نصرتی ادامه داد: امروز انگشت اشاره ایران است در کشورهایی همچون آمریکای جنوبی، سوریه، عراق و امثال آن تکلیف تعیین می‎کند که باید قدردان نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها