خبرهای داغ:
نماینده ولی‎فقیه در سپاه نینوا گلستان گفت: امروز که دشمن از حمله نظامی ناامید شده است سعی دارد مردم را در جبهه اعتقادی هدف قرار دهد که در شرایط فعلی باید با تمام وجود و آبرو به میدان بیاییم و راه شهدا را ادامه دهیم.
کد خبر: ۸۹۴۳۹۴۹
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان، حجت‎الاسلام جعفر رعایتی در چهاردهمین یادواره 313 شهید والامقام شهرستان کردکوی و دومین سالگرد شهید مدافع حرم اسماعیل زاهدپور که در مصلای کردکوی در حال برگزاری است، اظهار کرد: مرگ طبیعی، مرگ به عنوان مهاجر الی الله و مرگ بر اثر مجاهدت در راه خداوند سه نوع مرگ است که خداوند برای انسان قرار داده است.

وی با اشاره به آیه وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ، گفت: شهدا برای مجاهدت در راه خداوند در راستای جهاد و مبارزه با مستکبران و ظالمان و برای دفاع از اسلام، نظام مقدس جمهوری اسلامی و غیرت دینی جان خود را نثار کردند.

نماینده ولی‎فقیه در سپاه نینوا گلستان با اشاره به چرایی زنده بودن شهدا، بیان کرد: خون شهید موجب زنده شدن دین و اسلام در جامعه می شود و با یاد و نام شهید مردم متحول شده و احساس می‌کنند مطالب جدیدی در درون آنها ایجاد شده است، از این رو گفته می‌شود خون شهید زنده است.

رعایتی خون شهدا را عامل مصونیت انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: اگر امروز که انقلاب اسلامی در برابر هجمه‌های فراوان دشمنان مشکلی پیدا نمی‌کند مرهون خون شهدا است که حافظ انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی متذکر شد: امروز جمهوری اسلامی به واسطه خون شهدا، مدیریت مدیران در راس آن مدیریت مقام معظم رهبری و دعای خیر مومنین در برابر هجمه های دشمن دشمن مقاوم است.

نماینده ولی‎فقیه در سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه دشمنان برای نابودی جمهوری اسلامی نقشه‌ها و راهکارهای مختلفی را به کار گرفتند اما موفق نشدند، خاطرنشان کرد: عصبانیت امروز رئیس جمهور آمریکا به دلیل قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به فرامین امام راحل مبنی بر اینکه آمریکا شیربچه‌ای است که تنها گاهی اوقات صدایی از وی بلند می شود، اذعان کرد: در حالی که دو سال گذشته، باراک اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا در جمع بزرگان و فرمانداران 51 ایالت آمریکا از این کشور به عنوان قدرتمندترین قدرت، دارای مدرن‌ترین سلاح و بیشترین سرباز نام می‌برد و ادعا می کرد هیچ ارتشی جرات رویارویی با سرباز آمریکایی را ندارد تفنگداران آمریکایی توسط پاسداران ایرانی گرفتار شده بودند.

رعایتی با اشاره به فرامین امام راحل، توضیح داد: امام راحل براندازی حکومت 2500 ساله شاهنشاهی، جاری کردن مقدمه حکومت امام زمان (عج) و سپردن پرچم به دست پرچم دار اصلی را سه هدف انقلاب اسلامی برشمردند.

وی تاکید کرد: امروز هر چه که زمان می گذرد سختی و مشقت بر ملت ایران بیشتر می شود چراکه کشوری که عزیز باشد و اسلامی که امروز در دنیا مطرح شده است بدون دشمن نخواهد بود.

نماینده ولی‎فقیه در سپاه نینوا گلستان  با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، بیان کرد: خداوند در این آیه از قرآن کریم فرمودند اراده من بر این است که مستضعفین را بر مستکبران مسلط کنم، در واقع مسلمانان باید دست به دست هم بدهند تا اسلام ناب حاکم شود.

رعایتی با توصیه مردم به مطالعه وصیت نامه های شهدا، مطرح کرد: ولایتمداری خواسته مشترک همه شهدا بود که در وصیت نامه آنها به آن تاکید شده است.

وی اظهار داشت: امروز که دشمن از حمله نظامی ناامید شده است سعی دارد مردم را در جبهه اعتقادی هدف قرار دهد که در شرایط فعلی باید با تمام وجود و آبرو به میدان بیاییم و راه شهدا را ادامه دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها